Gå til innhold

Anbefal meg et MMO


Anbefalte innlegg

Du kan også prøve Guild Wars :) nydelig spill med mye bedre grafikk en WoW. Koster ikke penger i måneden og du får alle spillene for 450kr : ) Ellers så har Age of Conan forbedret seg relativt etter det første året som sugde hardt

Hvis vi skal gå etter grafikk er ikke GW så mye å skryte av i forhold til mange andre MMO's heller, da. Jeg syns det mangler et eller annet. Vet ikke om det er hele stemningen eller hva det er.

 

Har hørt mange si at AoC har tatt seg opp. Verdt en titt hvis man tror det faller i smak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merksnodig, i en guild med 150 medlemmer som jeg er med i er snittalderen 23 år, den yngste av spillerne er 12 år, den eldste nær 40. Så tror du får sjekke opp rundt faktaene dine før du pøser ut med påstander.

 

Dette er da inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha sett ferdighetsnivået sånn generelt og hvordan folk oppfører seg. Og så var det /2, hvis du skjønner hva jeg mener, u know m8? :D :D :D :D :D:p :p

 

 

............................................________.................. ......

....................................,.-‘”...................``~.,.. ................

.............................,.-”.................................. .“-.,............

.........................,/........................................ .......”:,........

.....................,?............................................ ..........\,.....

.................../............................................... ............,}....

................./................................................. .....,:`^`..}....

.............../................................................... ,:”........./.....

..............?.....__.........................................:`.. ........./.....

............./__.(.....“~-,_..............................,:`...... ..../........

.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ...........

..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}.... .......

...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ............

...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../. ............

............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ...............

............/.`~,......`-...............................\....../\.. .................

.............\`~.*-,.....................................|,./.....\ ,__...........

,,_..........}.>-._\...................................|........... ...`=~-,....

.....`=~-,_\_......`\,.................................\........... .............

...................`=~-,,.\,...............................\....... ................

................................`:,,...........................`\.. ............__..

.....................................`=-,...................,%`>--= =``.......

........................................_\..........._,-%.......`\. ..............

...................................,<`.._|_,-&``................`\. .............

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...