Gå til innhold

Når kommer htc hero og pris anyone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En meget spennende telefon som jeg også har inne på vurderingslista sammen med et par andre.

 

Det er ikke så mange nettbutikker som har den oppe ennå, men ser at MPX opererer med dato 27.07 og en pris på 5495,-

Selv syns jeg expansys.com eller expansys.no pleier å være ganske nøyaktige med å informere om når telefoner kommer og når de får dem inn. De opererer med dato 07.07 (altså om en uke!) og pris u/mva på 3875,- det blir vel noe sånt som 4850,- inkl mva det da. Så de er altså rimeligere enn MPX og får den inn mye tidligere, noe som kanskje er litt rart siden expansys som regel får inn tidlig, men er dyrere enn andre norske nettbutikker. Det kan jo tyde på at det kommer til å skje noe med prisene når flere nettbutikker får bekreftet levering av telefonen, men 4850,- er vel uansett ikke så ille for å få den såpass tidlig :)

 

Edit: Skriveleif

Endret av -Guardian-
Lenke til kommentar

Telefoner som er kjøpt med abb må vel låses opp før dem kan brukes med andre abb?

 

Ettersom jeg trodde Hero ville komme i salg og være i postkassen min innen 15. juli, da jeg reiser til London, valgte jeg å vente på den istedenfor å kjøpe Magic. Men ser ikke ut som det går etter planen.

Da begynte jeg å lure om jeg kunne få kjøpt telefonen uten abb i England. Går det?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Chess har den til 4999kr, eller 4100kr med abo. uten fast månedpris i ett år, de er heller ikke operatørlåst.

 

De får den inn på Onsdag den 29.07 tidligt sier de.

 

Har forhåndsbestilt den brune, og gleder meg som en unge!

 

hyyyl.

 

håper det samme gjelder for amentio der jeg har bestilt min fra :p

Har faktisk begynt å tenke litt på hardwaren på telefonen som forskjellige reviews viser til er for dårlig. men man får se selv :D

Lenke til kommentar
Har faktisk begynt å tenke litt på hardwaren på telefonen som forskjellige reviews viser til er for dårlig. men man får se selv :D

Har ikke hørt rapporter om at den er treg.

Det det klages mest på er vel at hardware er den samme som den forrige, altså ingen endring på en hel måned. Det er som med journalister over alt. Skjer det ikke noe nytt = Dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...