Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er "ginger" (rødt hår, fregner og lys hud) en sykdom ?


uskyldig212

Anbefalte innlegg

har i det siste lest masse om " ginger_kids" med rødt / oransje hår, masse freigner og lys hud .

masse rart kansje det er progaganda eller ikke . så håper og få et rett svar her ..

 

er det virkelig en sykdom og ha rødt hår, masse freigner og veldig hvit hud?

eg har aldrig sett en person med rødt hår og freigner uten hvit hud så lurer litt.

 

mener ikke og fornerme noen. men får ikke svar vis man ikke spør :)

 

takker for svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men det er så rart. eg har aldrig sett en naturlig rødt håret person uten hvit hud og freigner .

eller en person med freigner uten rødt hår og hvit hud .

 

det er det som får meg til og lure på om det faktisk er en sykdom / tilstand . om den er genetisk eller ikke bryr meg ikke :p

 

( og må bare få understreke . har ingen ting imot "gingere" lurere bare :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Er ingenting galt med dem på noen måte.

Tull, vi er onde! Sendt fra satan selv, for å heve helvetet til denne verden!

 

Skal tilstå jeg aldri har skjønt greia med de som har ubermye fregner og helt hvit hud. Jeg har rødt hår, men huden min er helt normal. Halfbreed? Hva gjør at noen blir solbrent bare av å se på et maleria av sola?

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Skal tilstå jeg aldri har skjønt greia med de som har ubermye fregner og helt hvit hud. Jeg har rødt hår, men huden min er helt normal. Halfbread? Hva gjør at noen blir solbrent bare av å se på et maleria av sola?

 

Daywalker!

 

Det er snakk om et resessivt gen som begge foreldre må være bærere av. Stammer fra det gamle keltiske folkeslaget på Storbritannia-øyene (derfor mange gingers i Irland.)

 

Er det genfeil at asiatere har smalere øyne? Nei, jeg tror ikke vi skal kalle det "feil".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...