Gå til innhold

Samsung LE40B535 til 5995,- kr. Bra TV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
535 har USB jo. Foreldrene mine har denne tv'en, og der er det usb på høyre side av skjermen.

På komplett.no sine sider (link i første post) står det også at det er usb.

 

Nope, ingen usb på min hvertfall. står heller ikke noe på samsung.no: http://www.samsung.com/no/consumer/detail/...&fullspec=F

:blush:

Lurer på om foreldrene mine kjøpte seg 555 jeg og ikke 535. Der er det hvertfall en USB-port. Beklager.

 

Ville uansett stolt mer på Samsung sine egne sider, enn komplett. Feil kan fort forekomme. Dersom man trykker på "Utvidet info" på komplett sine sider for b535 så forsvinner USB porten fra lista.

 

Da må man altså opp på B555 for å få USB port. Da får man også med en ekstra HDMI-port også.

 

Når det gjelder avspilling av film fra usb så mener jeg at vi forsøkte det en gang hos foreldrene mine, men det kom kun opp mulighet for å vise bilder samt spille av musikk i menyen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv også bestilt denne modellen nå fra komplett.

 

Har hjemmekino som fungerer som et tilkoblingsknutepunkt for TV, dekoder og laptop. P.g.a. et idiotisk ATI grafikkort på PCen, så får jeg ikke lyd fra PCen gjennom HDMI til receiveren.

 

Noen som vet om jeg kan gå via TVen (Hdmi fra PC til TV og så til receiver)?

 

Vet dette funker med stereoforsterkere, men usikker ang. receivere.

Lenke til kommentar

Kjøpte denne modellen før helga. Veldig fornøyd. Fantastisk flott og se på, og det er et formidabelt steg opp fra min gamle LE32S86BD. Skal få tak i en kalibrerings-dvd i dag for å stille den ordentlig inn. Men foreløbig er jeg godt fornøyd.

 

Og jo, B535 har USB-port, men den kan ikke brukes til noe fornuftig, da det er en "servicekontakt" ;)

Lenke til kommentar
Har selv også bestilt denne modellen nå fra komplett.

 

Har hjemmekino som fungerer som et tilkoblingsknutepunkt for TV, dekoder og laptop. P.g.a. et idiotisk ATI grafikkort på PCen, så får jeg ikke lyd fra PCen gjennom HDMI til receiveren.

 

Noen som vet om jeg kan gå via TVen (Hdmi fra PC til TV og så til receiver)?

 

Vet dette funker med stereoforsterkere, men usikker ang. receivere.

 

Gjentar mitt eget spørsmål over.

 

Spør også hva "kalibrerings-dvd" er for noe?? En dvd som "lager" riktige fargeinnstillinger osv. på TVen?

Lenke til kommentar

Noen som har testa Tvn med Rikstv? funker det bra?

 

Jeg har forstått det sånn at denne tvn er innstilt for Canal Digital og Get.

 

Selv har jeg Rikstv i huset via en helt vanlig antenne, (4kanaler) Vil det bli en stor jobb å stille inn tvn for at bilde skal bli bra? (uten skurring, hakking osv) Trenger jeg å stille inn på noe i det hele tatt? Jeg kommer til å bruke tvn som dekoder med ett sånt kort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...