Limose Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Hei Har akkorat kjøpt Dark Messiah Might and Magic. Men det legger i spillet selv jeg har bra pc, klarer å kjøre Farcry 2 på "Very high". Legger ikke i begynelsen jeg bynner å spille men etter et minutt bynner det å legge. Har noen nån tips, så er de velkommen:)
Cell_v14 Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Hei Har akkorat kjøpt Dark Messiah Might and Magic. Men det legger i spillet selv jeg har bra pc, klarer å kjøre Farcry 2 på "Very high". Legger ikke i begynelsen jeg bynner å spille men etter et minutt bynner det å legge. Har noen nån tips, så er de velkommen:) Det spille der er buggete hvis jeg husker rett....
Limose Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Skrevet 28. juni 2009 Kan jeg laste ned en fix eller nokka sånt? Det er helt forferdelig å spille med den leggen.
Myou Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Hei, har du prøvd å eksperimentere litt med grafikk innstillingene? Mulig problemet kan ligge der Her har du uansett en patch du kan prøve. Leste litt og det så ut som om det var noen grafikk relaterte fixes i den. http://www.fileplanet.com/170226/170000/fi...nternational%5D
Grumle Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Kan jeg laste ned en fix eller nokka sånt? Det er helt forferdelig å spille med den leggen. haha høres ut som om du snakker om sport her Trodde det het lagger jeg nå da, men er mulig jeg tar feil.
kjermy Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 (endret) Kan jeg laste ned en fix eller nokka sånt? Det er helt forferdelig å spille med den leggen. haha høres ut som om du snakker om sport her Trodde det het lagger jeg nå da, men er mulig jeg tar feil. Det skrives lagg, ja, men uttales (EDIT: Noen uttaler det i alle fall) lægg, så er nok lett å tru det skriver legg Endret 28. juni 2009 av kjermy
del_diablo Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Tja, jeg fikk bare patcha det via STEAM selv <.<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå