Gå til innhold

1 år,4 ødelagte headsett!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå hatt 4 headsett på et år...

 

Det startet med noen ørepropper til 600 kroner. Merket var Goldring og det var virkelig lyd for penga! Hadde det en stund,sikkert 2 måneder, så oppdaget jeg sakte men sikkert at lyden på den ene høytaleren begynte å svikte. Husker ikke om det var høyre eller venstre,men det har kanskje ikke noe å si...

 

Vel, jeg dro til hifi klubben for å klage etter at lyden hadde forsvunnet helt,fikk nye. Samme dagen mistet jeg lyden på den ene høytaleren. Tok vel en måned før jeg fikk somla meg tilbake til butikken for å klage. Sutra i 15 minutter med fyren i butikken og fikk tilbake penga...

 

Tenkte som så at jeg ikke orka å legge så mye penger i headsett hvis de gikk i stykker så fort. Kjøpte meg et par koss portapro. hadde den i noen uker. Samme feilen oppsto! Ble forferdelig bitter...

 

Etter en stund bestemte jeg meg for å kjøpe noe med skikkelig kvalitet i håp om at ikke noe var galt. Kjøpte meg Denon ørepropper til 1000kr på hifi klubben. Kunne ikke motså,bare elsket lyden. Nå har det vel gått en og en halv måned og lyden på høyre høytalere blir bare svakere og svakere. Eller for å sette det i litt verre perspektiv, diskanten i venstre stikker greit mens jeg har sånn ekkel susebass på høyre som nesten ikke høres. Det er mer anstrengende å høre på musikk en det er avslappende...

 

Vær så snill,trenger virkelig hjelp til hva feilen kan være! De på hifi klubben skjønner ingenting. Hver gangj eg kommer og klager er det bare "hmmm,nei,det var merkelig gitt"

 

Og for å unngå feilsvar: Jeg biter ikke på ledningen og det har aldri vært hakk på selveste minijacken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytt butikk. Kanskje HiFi-klubben saboterer varene dine. :ph34r:

Helt klart tilfellet her, det er ingenting de tjener mer på enn akkurat det!

 

On topic:

Tja, litt merkelig at samme feilen skal oppstå på samtlige headset, det er ikke sånn at du pumper utenkelige mengder effekt igjennom de?(egentlig burde hørselen din springe halveis til månen før det skjer, menmen).

Lenke til kommentar
Det er ikke hodetelefonene det er noe galt med, men med deg!

Hvordan greier du å ødelegge 4 headsett på så kort tid?

 

Støtter opp...

 

_____________________________________

 

Hifiklubben er seriøse folk, og det du har kjøpt er knallgode produkter, jeg har selv selv hatt mye forskjellige headset, og ALDRI klart å ødelegge noen, uansett hvor mye jeg har brukt de...så, hvordan har du egentlig klart det? Virker rett og slett som om du bruker produktene hardere enn det de er beregnet for..

Lenke til kommentar

Hvorfor skal hans propper dø ut mens mine Sennheiser cx 300 som jeg har i jakkelommen og bruker på jobb HVER dag har fungert i nesten et år? Jeg har hatt to slike helt til elspøk sleit med å få de inn, endte med å kjøpe bose in ear som er like gode men dog litt dyrere. hvordan blir dine headset oppbevart, OP?

Lenke til kommentar
steelseries siberia kan anbefales.

Durr.. Steelseries er helt elendige til musikk, så å si null bass. Det er heller ikke ment å bli brukt ute, siden de har en mikrofon som ikke tar seg så godt ut..

 

Anyway. Så du har brukt helt forskjellig forsterker, lyd kort, mp3spiller osv etter vært headsett du har kjøpt? Tviler sterkt, men med mindre du danser på headsettene dine så er det nok noe med utstyret du bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...