Gå til innhold

Windows programmer som ikke kan kjøres i Ubuntu


Anbefalte innlegg

Finnes det noe liste over Windows programmer som ikke kan kjøres i Ubuntu ved hjelp av Wine eller lignende?

 

Grunnen til at jeg lurer er at jeg vurderer å gå vekk fra Windows og over til Ubuntu.

Men da må jeg vite at jeg får kjørt programmene jeg bruker i dag, eller finne andre som går i Ubuntu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en synkroniseringstjeneste for kontakter, kalender, tasks osv. De har klienter til symbian, Windows Mobile, og muligens noe enklere java for dumme telefoner, det vet jeg ikke. De har pluginst til ihvertfall outlook og thundrbird på programsiden. En androidklient er under utvikling.

Lenke til kommentar

Et lite tips er jo Google kalender!

 

Har selv et oppsett som fungerer kjempe bra, bruker se g900 (symbian) sammen med google kaleder og Thunderbird, fungerer med både win og linux, på telefonen bruker jeg exchange server (activesync).

 

Det beste med dette oppsetet var at det var veldig enkelt og overføre kalender oppføringene fra outlook til thunderbird, og deretter til google og så til mobilen... Enkelt og greit:-)

Lenke til kommentar

Jeg bruker en thunderbidplugin nå til å synkronisere kontakter og kalenderdata i samtid mellom pc og telefon, det fungerer veldig greit. Så har androidtelefonenn min innebygd google calendar støtte, naturlig nok. :p Fortsatt ikke en like komplett løsning som funambol, men abolutt brukandes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...