Gå til innhold

Hva er det så spesielt med biceps?!?


Anbefalte innlegg

Alle dagene jeg er på treningstudioet er det alltid noen som trener biceps iso øvelse. Det har faktisk hendt flere ganger at folk går inn, tar noen manualer, kjører ekstremt mange set og reps og så går de. Av en merkelig grunn så gjør det meg faktisk sur. Hva er så spesielt med denne lille muskelen?, hvorfor i alle dager sitter den så høydt på ønskelisten?

 

Så hva synest du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når eg trener prøver eg å variere så mye som mulig å få trent masse av alt og alt skal ver trent rett:P føler skuldrene mine han blitt rimelig store-.-(ingenting spesielt egentlig men di vokser bra og er bare ikke vant me det:P) ville heller hatt større bryst eller biceps først:P

 

but who cares:P!P!P!P! følelsen er vert tusen ganger mer enn koss du ser ut:P

Lenke til kommentar

Det vil alltid være noen som kjører x antall sett på bryst før de hopper over til biceps øvelser, og deretter stikker.

Personlig bryr jeg meg ikke, da det ikke går ut over meg. Det er heller liten vits i å gjøre de oppmerksom på at måten de trener på er lite gunstig, da du mest sannsynligvis kommer til å havne i en heftig diskusjon du ikke kan vinne.

Lenke til kommentar

Vil ikke de som tar treningen sin skikkelig seriøst trene en til to deler av kroppen pr. dag og så veklse mellom til man har tatt hele kroppen og starte forfra?

Da er det kanskje ikke så rart man ser noen kun gjøre enkelte ting før de er ferdig, men de kommer kanskje tilbake dagen etter for å trene neste del av kroppen.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Når jeg trener, kan jeg ærlig si jeg bare fokuserer på overkroppen, resten er care

 

Trener du ikke lår? Knebøy og Markløft belaster hele kroppen, som fører til økt testosteron produksjon som så fører til mer bygging av muskler i hele kroppen.

Ikke på treningstudio, jogger aktivt 3 ganger i uka :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Prøver bare å si til deg at du får mer økning av muskler i overkroppen hvis du stimulerer lår musklene og korsryggen. ;)

Tror jeg greier meg, skal ikke bli gigantisk heller :) (har jævlig lett for å bygge muskler)

 

ahhhh aahhaahahaha hahah HAHAHAHAH haaahahhahhaaaaa...

Lenke til kommentar
Prøver bare å si til deg at du får mer økning av muskler i overkroppen hvis du stimulerer lår musklene og korsryggen. ;)

Tror jeg greier meg, skal ikke bli gigantisk heller :) (har jævlig lett for å bygge muskler)

 

ahhhh aahhaahahaha hahah HAHAHAHAH haaahahhahhaaaaa...

Word. BBU er 99% sannsynlig ei pingle. Trener man "iso-øvelser" i det hele tatt er man pussy. Altså, seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...