Robert. Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Hei, har nå tenkt og re-rolle en ny karakter men er ikke sikker om jeg har lyst og starte på PVP realms, som jeg ser er det flere PVP realms en Normal, og RP. For de som bruker PVP realm. Hva er så morsomt med akkurat PVP realm, hvorfor spiller du akkurat på en PVP realm, og er det noe morsommere med PVP en normal?
nagina Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Det finnes "moments" hvor du faktisk kjeder deg, så er ganking noe som faktisk kan underholde deg. Hadde en 39 rogue i STV i par månender bare for å leke seg med allys, full twink vell og merke.
Lapp1 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Skjønner ikke hvordan du kan syns å gå å drepe folk når du har overlegent gear er moro, spesielt ikke med en rogue. Skjønner at å kjempe mot folk som har bedre gear er moro pga utfordringen.
Lightningwolf Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Er jo faen så gøy og greife folk som ikke har en sjans. Du vet hvor frustrert og forbanna han på andre siden blir av det :Dj
faldmo Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 trykke på en knapp og eie folk er DRITKULT da!!1one også erre så utrolig skills
Sangesland Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 i den tiden jeg spilte wow, så var det på en pvp server.(the maelstrom) pvp var vel den tingen jeg fant mest givende med hele spillet masse morro
Bear^ Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Synes mer om PvE enn PvP, ganking anser jeg ikke som noe morsom del av spillet uansett, en kamp hvor man vinner "by defult" er ikke morsom, er som å ha God mode i et FPS spill, hva er morsomt å spille når man ikke får utfordringer? Samt at jeg misliker hele PvP opplegget til WoW
Toppris Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Spilte på PvE server først og hver eneste gang eg møtte en ally så erget jeg meg sånn over at jeg ikke fikk sjangs til å drepe han. Så rollet PVP senere Når jeg lvlet alten min (rogue 74) drepte jeg en Warlock 2 ganger på rad, før han tok meg engang, for så å stikke etterpå
Hansoen Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Det er lite som er morsommere enn å løpe rundt i stv å ganke low-levels også ganke 80 folkene som kommer for å hjelpe Og til dere som er sånn "Det er så teit bla bla bla": Hvis dere synes det er så teit, hold dere til PvE servere eller slutt å spill spillet, enkelt å greit. Tipper å dere har gjort det selv, men men.
faldmo Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Ganke er moro nok det, men dailies området i SP var der det skjedde for min del, ble som regel 3 fra guilden min mot 10+++ hordes. morsome var at vi ganske mange ganger tok dem (y) Men å ganke folk som ikke har noe sjans whatsoever ser jeg absolutt ingen grunn til å gjøre.
Bear^ Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Det er lite som er morsommere enn å løpe rundt i stv å ganke low-levels også ganke 80 folkene som kommer for å hjelpe Og til dere som er sånn "Det er så teit bla bla bla": Hvis dere synes det er så teit, hold dere til PvE servere eller slutt å spill spillet, enkelt å greit. Tipper å dere har gjort det selv, men men. For å være helt ærlig her så har jeg aldri ganket noen gang. Ditt synspunkt er at det er greit å ganke, har ikke andre lov å motdebatere deg? Utalelser som den du kommer med vitner om en som ikke har noen solide nok argumenter og synker til en tilnærmet stråmann debatering i håp å komme på fast grund.
Lejpjj Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Er jo faen så gøy og greife folk som ikke har en sjans. Du vet hvor frustrert og forbanna han på andre siden blir av det :Dj Haha, know the feeling.^^
Klorofyll Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Spillet er jo bygd opp til at Horde og Alliance ikke innviterer hverandre på fester og ser på film sammen. De er jo bitre fiender, og flere generasjoner har mistet helter og fedre på å kjempe. Hvis du først ser på spillet og dets lore, og ikke bare "jøss, der er det noen pixler et annet medmenneske styrer" så vil du jo gjøre ditt for å hjelpe din side videre. Av den grunn dreper jeg alle horde jeg ser, uansett lvl. Men er det uten provokasjon eller noe frekt som har skjedd så lar jeg det bli med den ene gangen. Corpsecamping er litt derimot mer imot, men er det en idiot som har gjort noe (les: nettopp ganket folk enda lavere, prøvd å drepe meg mens jeg var opptatt med mobs, brukt /spit o.l) så henger jeg litt rundt i prowl med Detect Humanoids og venter... PVP FTW!!!! Kan ikke engang se for meg hvor kjedelig PVE er...
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Jeg er alt for glad i å level alts til å spille på en PvP server med alle mine characters. Desolace er ille nok å queste i som det er, uten at man skal bli ganket i tillegg.
Datasmurf Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Jeg er carebear og har slutta totalt med pvp på druiden, men har spilt på pvp-server fra dag 1, for det er der jeg har venna mine. Og dessuten overlever jeg ikke uten adrenalinkicket det er å vandre rundt i STV og lure på om du kommer deg fra nord til sør uten å bli ganka Jeg er alt for glad i å level alts til å spille på en PvP server med alle mine characters. Desolace er ille nok å queste i som det er, uten at man skal bli ganket i tillegg. Hvilken server spiller du på hvor det er folk i Desolace? oO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå