Gå til innhold

mer i lønn?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For noen år siden når jeg hadde sommerjobb spurte sjefen min om jeg hadde noen faste utgifter ( skatt etc )

Jeg sa nei og lurte på hvorfor og da sa han at hvis jeg hadde noen faste utgifter så hadde jeg fått høyere lønn.

Jeg tjente kanskje litt dårlig i timen også så kanskje det var derfor(?)

 

Nå har jeg tenkt til å jobbe et år, men får man mer i timelønn hvis man jobber i et år og har leilighet etc å betale ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Man får ikke lønn etter utgifter, men lønn etter hva jobben du gjør er verdt, hvilken stilling man har, avsvarsområde og utdanning..

 

Det at du ble spurt da må kunne anses som et engangstilfelle. :)

HÆ? her jeg jobber får man lønn etter utgifter.

Feks en kolega kjøpte seg hus og har da 17.000 kr i mnd i utgifter kun til lånet.

Han fikk da 24.000 kr mer i lønn slik at han skulle kunne fortsette med det samme forbruke han hadde! :hmm:

Lenke til kommentar

Aldri i verden om en arbeidsgiver betaler ut etter hvor mye penger den ansatte bruker på fritiden.

Om noen sier at sjefen dems gjør dette ville jeg tatt det med en klype salt.

 

Ser det for meg.

 

hei sjef..

Kjøpte meg en Ferrari i helga og den er så jævlig dyr å forsikre.

Dermed må jeg få dekket dette i form av mer lønn, og det er vel greit? :p

Lenke til kommentar
HÆ? her jeg jobber får man lønn etter utgifter.

Feks en kolega kjøpte seg hus og har da 17.000 kr i mnd i utgifter kun til lånet.

Han fikk da 24.000 kr mer i lønn slik at han skulle kunne fortsette med det samme forbruke han hadde! :hmm:

 

Det er det største sludderet jeg har hørt på lenge. Men hvem vet, kanskje kollegaen din er sønnen til sjefen?

 

Werner

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
HÆ? her jeg jobber får man lønn etter utgifter.

Feks en kolega kjøpte seg hus og har da 17.000 kr i mnd i utgifter kun til lånet.

Han fikk da 24.000 kr mer i lønn slik at han skulle kunne fortsette med det samme forbruke han hadde! :hmm:

 

Det er det største sludderet jeg har hørt på lenge. Men hvem vet, kanskje kollegaen din er sønnen til sjefen?

 

Werner

Det var da overhode ikke seriøst av meg da.

Når noen er så dum og tru at man får mer lønn pga utgifter kommer det da selvsagt en teit komentar fra meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...