Lejpjj Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hei Jeg spilte wow i nesten 3 år før jeg slutta. Nå har det gått noen måneder og jeg har tenkt å begynne på igjen når jeg er ferdig med sommerjobben. Og da har jeg tenkt til å levle så fort som mulig (etter /played tid) om noen uker. Jeg tenker meg 3-4 dager /played tid i lvl 80. Er det en rimelig tid..? Jeg er ganske rask, har to lvl 80 men skjekka ikke tida på de når de dinga 80. Så det hadde vært morro å prøve. Hvor lang tid er "rask" i lvl 80? Hvis du skal gjøre det samme, eller om du allerede har gjort det, si hvor lang tid du brukte (til 60 og 70 teller også, så lenge det var før tbc, wotlk). Kunne tenkt meg å avtale å lvle sammen med noen på en angitt server, men jeg kommer ikke til å spille så mye om gangen, så det kan ta litt tid å levle fordi jeg kun går etter /played tid. -Snakkes Larsarn
PSV Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Level 1-60: 2 dager uten RAF, 12-18 timer med RAF. Level 60-70: 1 dag før 3.2, 12 timer etter 3.2. (Flying, woot.) Level 70-80: Usikker.
Mr Carter Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Det går vel ann, men du må være jævla flink og jævla effektiv for å klare å levle til 80 på 3 dager played.
-deleted- Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Hvordan klarer man egentlig 1-60 på 2 dager? jeg bruker jo kanskje 5-10 timer på å lvl 1-20.... HVA er hemmeligheten? Når jeg spiller gjør jeg det veldig nøye, og bruker tid på å forstå hele greia (questene). help.....meeeee...!
daruu Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Hvordan klarer man egentlig 1-60 på 2 dager? jeg bruker jo kanskje 5-10 timer på å lvl 1-20....HVA er hemmeligheten? Når jeg spiller gjør jeg det veldig nøye, og bruker tid på å forstå hele greia (questene). help.....meeeee...! Questhelper
nagina Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 nei, er nok ikke questhelper, er nok at de kan spillet og alle questene utenatt.
Lejpjj Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hvordan klarer man egentlig 1-60 på 2 dager? jeg bruker jo kanskje 5-10 timer på å lvl 1-20....HVA er hemmeligheten? Når jeg spiller gjør jeg det veldig nøye, og bruker tid på å forstå hele greia (questene). help.....meeeee...! EDIT:: Det er godt mulig at du kan mye av det jeg har skrivi her, og er det noe jeg hater mest her i verden er det å bli fortalt noe du vet like godt fra før av.. Jeg har ikke peiling på om du definerer deg selv som en "noob" eller "nørd", jeg x) men ANYWAYS, her er iallefall noen tips: Noen hint du bør ha i bakhodet når du leveler.. 1. Prøv å ikke loot alle mobsa du tar, har du en main som kan sende penger i mail så looter du seff kun for quest items. 2. JA, det ER raskere med questing enn grinding. ;P 3. Hvis du vil ha god /played tid er dette noe du bør droppe: a.. Ikke gjør instancer - med mindre du har et viktig quest til en instance som enten gir deg et veldig bra item eller eller som gir mye xp. NB! IKKE JOIN EN RANDOM GRUPPE, DU ANER IKKE HVOR MYE NOOBS DET FINNES DER UTE..! (noe som kan være lurt er å få en høy lvl guildie til å booste deg) b.. Aldri gå i Battlegrounds, det er noen få quests som du kan vurdere å ta der, du kan få noen veldig bra blå items derfra. Men som sagt, du bør ikke. c.. Dette er noe du selv kan velge mellom om du vil eller ikke vil bruke, men hvis du virkelig vil levele fort så dropper du alt som kalles proffesions (men ikke First Aid! Du trenger det, spesielt hvis du ikke er en healing class). d.. Bra items er kule, de, ser tøffe ut og gjør litt mer damage en vanlige grønne quest rewards fra noob lvling-steder. Men ærlig talt, du trenger ikke bedre. Såklart går det littegranne raskere å lvle med bedre utstyr, men hvis du da velger å kjøpe det så må du først og fremst ha en main character som har råd til det. e.. AH (Action House) er et sted du ofte kan trenge å besøke selv i quest-sammenhenger, og selv om du får et quest der du trenger 4 ulike ting du mest sannsynlig trenger fra AH, betyr ikke det at det er et dårlig et. I disse får du ofte enten en bra quest reward eller en god andel xp. Men aldri finn på å løpe inn til en main city for å kjøpe deg det du trenger! Bare logg ut, lag en ny lvl 1 og få den characteren til å løpe til en main city. Så sender du penger til denne fyren og så kjøper han det i Ah for deg og sender det tilbake. - alt uten et sekund playtime. f.. det med at du kan få mount i lvl 30 er såklart kult for veldig mange, spesielt blandt de som aldri har hatt en før. Men ikke spar opp alt det du kommer over for å få råd tild et i lvl 30! Bare levele og få penga av quests. Npr jeg levela mine to lvl 80 characters var det ikke mount før i lvl 40, og jeg fikk ikke den før nærmere level 50. Det var det jeg orka å skrive nå ;P Håper det hjelper litt.. Endret 19. juni 2009 av Lejpjj
Lejpjj Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Skrevet 19. juni 2009 Sjekk tida på level 80sa dine nå da vel? Etter hvem vet hvor mange dager /played jeg har lagt på etter at jeg dinga 80 på de? Trokke det .. ;P
Macord Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 (endret) Se hvor mange timer du har played på level 80 da. Så trekker du fra det på antall timer spilt. Har du spillt samme char på level 70 blir det veldig feil da, vet ikke om du har gjort dette. Edit: Trøtt og skrivefeil blander seg inn Endret 20. juni 2009 av Macord
Lapp1 Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 (endret) Sjekk tida på level 80sa dine nå da vel? Etter hvem vet hvor mange dager /played jeg har lagt på etter at jeg dinga 80 på de? Trokke det .. ;P total time played - played this level = tid fra 1-79,9999 Edit: Huff, hvordan kunne jeg overse at posten under hadde samme svaret Endret 20. juni 2009 av golemm
Bjonski Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Edit: Huff, hvordan kunne jeg overse at posten under hadde samme svaret Trøtt? han er åpenbart over deg
Horrorz Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Hei Jeg spilte wow i nesten 3 år før jeg slutta. Nå har det gått noen måneder og jeg har tenkt å begynne på igjen når jeg er ferdig med sommerjobben. Og da har jeg tenkt til å levle så fort som mulig (etter /played tid) om noen uker. Jeg tenker meg 3-4 dager /played tid i lvl 80. Er det en rimelig tid..? Jeg er ganske rask, har to lvl 80 men skjekka ikke tida på de når de dinga 80. Så det hadde vært morro å prøve. Hvor lang tid er "rask" i lvl 80? Hvis du skal gjøre det samme, eller om du allerede har gjort det, si hvor lang tid du brukte (til 60 og 70 teller også, så lenge det var før tbc, wotlk). Kunne tenkt meg å avtale å lvle sammen med noen på en angitt server, men jeg kommer ikke til å spille så mye om gangen, så det kan ta litt tid å levle fordi jeg kun går etter /played tid. -Snakkes Larsarn For å kunne levle 80 på 3-4 dager kreves det bare at du ALDRI går i instancer eller blir boostet...gjør Q's fram til lvl 45-50...så PG(powergrinder) du til 55-57, så fortsetter du med Q's igjen
Bear^ Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Om man har en level 80 fra før av er heirloom shoulders obligatoriske, 10% mer XP fra quests og mobs som i tilegg stacker med rested XP. Vel verd noen emblems for å være helt ærlig. Kan og være greit om man har noen emblems å overse å kjøpe et par heirlooms som man sender over til den karakteren man levler. Husk å kjøpe plate shoulders til f.eks paladinen og warrior, disse "skifter" til mail fra 1 til 40 og til plate på 40 når du har lært dette. Addons som Questhelper er og meget fint å ha. Samle sammen hele sulamitten av quester i et område, gjøre dem, levere, repeter. Vil og anbefale en addons som forteller vendor pris på forskjellige items, om du f.eks har en bedre item på enn det som er quest reward kan du like godt ta den som gir mest penger fremfor den som "passer" deg. Kan samle godt med penger denne veien. I motsetning til andre anbefaler jeg derimot å sette på autoloot, få noen store sekker og samle penger så det fyker avgårde. Om man selger alt trashet man plukker opp trenger man ikke leeche av main karakteren's pengebeholdning. Med autoloot tar det ikke mye ekstra tid uansett og man tjener på det. Kommer godt med når man må bruke over 6200G for å få seg en 280% mount man kan bruke i Northrend.
Lejpjj Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Skrevet 20. juni 2009 (endret) Den ene var lvl 60 før tbc og den andre lvl 70 før wotlk Endret 20. juni 2009 av Lejpjj
Macord Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Da hjelper det lite ja. Jeg har 5 days og 2timer played til 80, men tok det med ro i Northrend. Og RaFa opp til 60.
Lejpjj Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Skrevet 20. juni 2009 Da hjelper det lite ja. Jeg har 5 days og 2timer played til 80, men tok det med ro i Northrend. Og RaFa opp til 60. Ok, har ikke tenkt til å levele med raf jeg da. Blir spennende å prøve!
Ferendaz Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 1. Prøv å ikke loot alle mobsa du tar, har du en main som kan sende penger i mail så looter du seff kun for quest items. f.. det med at du kan få mount i lvl 30 er såklart kult for veldig mange, spesielt blandt de som aldri har hatt en før. Men ikke spar opp alt det du kommer over for å få råd tild et i lvl 30! Bare levele og få penga av quests. Npr jeg levela mine to lvl 80 characters var det ikke mount før i lvl 40, og jeg fikk ikke den før nærmere level 50. Er logikken på sommerferie eller? Er en dårlig "guide" synes jeg. Alt det med at man bør droppe profs er åpenbart siden det tar tid og ikke gir noe xp. Skjønner man ikke det er man for dum til å spille wow. Alt handler om å være effektiv, de som levler fort kan som nevnt de fleste quests utenat og trenger ikke questhelper eller wowhead. De som levler fortere enn det har en mage eller lock som aoe grinder for dem. En jeg kjenner levla nettop på 2d 16h, han hadde en lock kompis som boosta han fra 13-80 med aoe, mens han heala og gjorde quests samtidig.
Bytex Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Powerleveling er noe helt for jævlig kjedelig, så du skal ha sinnsykt med tålmodighet hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå