Gå til innhold

[løst]Er dere seriøse?


Anbefalte innlegg

Jeg la inn et anonymt innlegg i dag, det vart slettet etter knappe to min.

 

Da jeg la inn et nytt innlegg der jeg spurte denne personen om hvorfor han slettet innlegget min når jeg hadde fulgt alle reglene som jeg i tillegg hadde lakt med i innlegget så all kunne se.

 

så vart det også slette og denne personen som jeg ikke skal nevne med navn, gir ingen begrunnelse for hvorfor innlegget blir slettet.

 

Er det noen som sliter med en viss makt følelse her inne og bare må slette ting innimellom...????

 

I såfall så tror jeg jeg finner meg et ant forum fra nå av, for dette blir for amatørmessig spør du meg :nei:

 

Har i tillegg skrevet en personelig melding til fyrn der jeg spør om årsaken til det, men får ikke svar der heller...

 

Lurer på hva som har hendt med det (gammle) diskusjon.no...

 

Trur det må ha kommet nye useriøse moderat... :nei:

Endret av cLoNsouL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du henviser til denne modereringen:

 

"Ett innlegg er slettet fordi det brøt med retningslinjene for gjesteposting.

 

Gjestekontoen er forbeholdt innhold av sensitiv eller personlig art, og misbruk kan føre til at tilbudet fjernes.

"

Så står det vel ganske klart hvorfor innlegget ditt ble slettet

Lenke til kommentar
Hvis du henviser til denne modereringen:

 

"Ett innlegg er slettet fordi det brøt med retningslinjene for gjesteposting.

 

Gjestekontoen er forbeholdt innhold av sensitiv eller personlig art, og misbruk kan føre til at tilbudet fjernes.

"

Så står det vel ganske klart hvorfor innlegget ditt ble slettet

 

Jepp den melding kom opp, og det var den samme melding som jeg la med på neste spørmål, siden jeg på ingen måte hadde tredd over noen av disse reglene...

Og det er det som er årsaken til min frustrasjon.

For der var hverken noe spydig eller sensetiv informasjon i min mld.

 

(Å slette poster eller tråder kan vi unntaksvis gjøre dersom innholdet gjør at strengt private opplysninger (person-/helseopplysninger) kan komme på avveie. Men vi ønsker primært ikke å slette tråder så lenge de fører til diskusjon eller informasjon, derfor skal det gode grunner til å gjøre dette. )

 

De bør vell følge denne vil jeg tro, og jeg har fulgt den selv. og ville derfor vite hva årsaken til at mitt innlegg vart slettet.

Lenke til kommentar

Her er det nok snakk om en misforståelse av reglene. Gjesteposting er forbeholdt brukere som har behov for å poste noe som de ikke vil ha forbundet med sin person. Det kan være sensitive helseopplysninger, eller privat informasjon som de av ulike grunner ikke vil at familie eller kjente skal vite om. Det er rett og slett et tilbud til folk som ellers ikke kunne fått spurt om det de lurte på fordi de ville blitt gjenkjent av andre brukere som kjenner deres forumidentitet og som derfor ville kunne spre denne sensitive informasjonen videre i familie eller vennekrets.

 

Ditt innlegg var et generelt svar til en bruker og inneholdt ikke noen form for sensitiv informasjon om din person eller andre. Derfor var moderator i sin fulle rett til å slette det.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det kan legges til at det er normal kotyme å slette innlegg som kommenterer moderering.

 

Siktar altså til "Da jeg la inn et nytt innlegg der jeg spurte denne personen om hvorfor han slettet innlegget min når jeg hadde fulgt alle reglene som jeg i tillegg hadde lakt med i innlegget så all kunne se.".

 

Har man spørsmål eller tilbakemeldinger på moderering skal dette uten unntak tas via PM, og ikke i tråden. :)

Lenke til kommentar

Jo det svarer jo på litt :yes:

Takk for slik kjapp respons :)

 

Men det vil si at anonyme innlegg kan kun brukes viss F.eks en peron har gjort noe flaut, og så kan jeg legge inn et anonymt svar viss jeg har opplevd det samme men vill ikke at andre skal vite om det.

Er det slik?

Endret av cLoNsouL
Lenke til kommentar

Noko sånt ja. Reglane gjeld for både nye trådar og svar. Vil du bidra i ein diskusjon med informasjon du ikkje vil andre skal knytte til din brukar så kan du bruke gjestefunksjonen. Det vil alltid være ein vurderingssak av moderatorane kvar grensa skal gå, men det går normalt greit. Er ein i tvil så ta kontakt med moderator på PM.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...