Gå til innhold

ATI Radeon 8500 Retail på lager!!!! Førstemann til mølla


Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iceraven :

Ja bare send meg en tilbakemelding for jeg sendte deg en mail :razz:

Håper og få kjøpe kortet ditt da. Jeg så du hadde lagt det ut på bruktmarkedet. Jeg kan gi deg 1400 kr om du kan dekke porto.

Har bare 1500 kr og noe penger trenger jeg da... snart helg vettu :grin:

Lenke til kommentar

Iceraven :

Ja bare send meg en tilbakemelding for jeg sendte deg en mail :razz:

Håper og få kjøpe kortet ditt da. Jeg så du hadde lagt det ut på bruktmarkedet. Jeg kan gi deg 1400 kr om du kan dekke porto.

Har bare 1500 kr og noe penger trenger jeg da... snart helg vettu :grin:

Lenke til kommentar

Kortet har 3.6 ns minne jah... d står -36 på rambrikkene og det vil si 3.6 ns

Det er kjøpt fra Datorbutiken og jeg fikk det for et par dager siden. Eska gikk i oppløsning da jeg ikke fant ut hvor enden var men den er teipet sammen og den er ikke ødelagt revet opp.. bare limet som er av elendig kvalitet.. (tåler sikkert ikke kulda her oppe i nord:)

Ja jeg går med på 400 kr. Men... hvem sender først ?

Jeg kan ikke være foruten PC. Så du sender først ? så sender jeg ? du får all info du trenger. er til å stole på. mail meg på :

[email protected]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-23 13:59, Zealo skrev:

Iceraven :

Ja bare send meg en tilbakemelding for jeg sendte deg en mail :razz:

Håper og få kjøpe kortet ditt da. Jeg så du hadde lagt det ut på bruktmarkedet. Jeg kan gi deg 1400 kr om du kan dekke porto.

Har bare 1500 kr og noe penger trenger jeg da... snart helg vettu
:grin:


 

Sendt mail:p

 

"glede seg til fredag"

Lenke til kommentar

Kan noen si meg forskjellen på Radeon 8500 retail og LE OEM? Er det stor ytelsesforskjell? Er tilbudet fra Topline (2390 for et LE OEM kort) egentlig billig? KOmmer kortet fra ATI, eller er det en annen jalla-produsent? Har det samme bildekvalitet som radeon retail?

 

Mange spørsmål, men fint hvis noen gidder å svare...:grin:

Lenke til kommentar

Ville bare tipse om at http://www.com-x.no har et Club3D R8500 inne på lager! Kjøpte et av to der i dag. Er i posten i morgen. De fikk inn R8500 to dager etter at jeg ringte og spurte om de hadde på lager. Greie folk å snakke og maile med, svarer raskt. Er ikke sikker på spesifikasjonene til kortet. Men de påstod at dette ikke var et LE kort, tror det ikke før jeg ser det. kommer med en tilbakemelding på det om 2 dager.

Lenke til kommentar

Hmm. Har noen av dere andre fått leveringsbekreftelse fra Multicom.no angående Radeon 8500 kortet?

 

Jeg fikk ordrebekreftelse tidligere i dag, men har fortsatt ikke mottatt leveringsbekreftelse. På forsiden reklamerer jo Multicom med at de sender samme dag, hvis du bestiller før 15:30 eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...