Gå til innhold

Halo; jeg er i ekstase!


Anbefalte innlegg

Har nettop kastet bort nok en natt på Halo, og omsider kom jeg gjennom.

YIIIIIHAAAAAA for et spill!!!! Det feteste jeg har spilt noen gang ihvertfall; sikkert andre som banker det på ren grafikk-show-off, men kombinasjonen av dramaturgi, spenningsfølelse, musikk, humor og generell spillopplevelse banker alt annet jeg har vært borti i hvertfall. Ikke det at jeg er voldsomt hardcore akkurat...

 

Bare måtte dele det med verden.

 

Noen andre som vil vidtne om sin beste spillopplevelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Brukte du kun en natt på det? Jaja det er et konge spill og koblet til storskjerm og et hissig sourround pakke så rocker den noen blokker 8)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har nettop kastet bort nok en natt på Halo, og omsider kom jeg gjennom.

YIIIIIHAAAAAA for et spill!!!! Det feteste jeg har spilt noen gang ihvertfall; sikkert andre som banker det på ren grafikk-show-off, men kombinasjonen av dramaturgi, spenningsfølelse, musikk, humor og generell spillopplevelse banker alt annet jeg har vært borti i hvertfall. Ikke det at jeg er voldsomt hardcore akkurat...

 

Bare måtte dele det med verden.

 

Noen andre som vil vidtne om sin beste spillopplevelse?

Sjønner ennå ikke hva som er så morsomt med det...

Lenke til kommentar
Halo er et dritt spill, så jeg syns det passer meget godt under søppel.  

 

å siden dette er et søppel forum, så må man vel ikke akkurat vente noen høy kvalitet av innleggene her.  

 

hærli dostojevski! :woot:

Drittspill?

 

Nåh halo er kongen på haugen...kan ikke vente til 2ern kommer. Men det er jo folk som mener at britneys dance session ( eller hva det britney spillet het) er knall da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...