Gå til innhold

Nokia presenterer E72


Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt min i en snau uke og jeg er veldig fornøyd.

Kvaliteten på selve telefonen er veldig bra. Batteri tiden er også utrolig bra vil jeg si. Hadde den med helle denne helgen i bakken når jeg sto på telemark, ikke ble den kald og batteriet tappet seg ikke heller.

 

Så jeg er veldig fornøyd med telefonen

 

Eneste som irriterer meg er at u blir * uansett hva jeg gjør i Opera og at GPS'en ikke finner min position. Den tror jeg er der jeg skrudde på kartet første gang ( men dette er sikkert en bruker feil :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste som irriterer meg er at u blir * uansett hva jeg gjør i Opera

 

Yess, det er et stort problem med tredjepartsprogrammer at de ikke klarer å bytte mellom numerisk og qwerty keypad. Får ikke logget inn på Spotify heller :ermm:

 

Forhåpentligvis blir dette løst i senere versjoner.

Lenke til kommentar
Til dere som har telefonen, kan dere skrive en lite review om den her? Vurderer sterkt å bestille E72, men vil gjerne lese litt om deres egne erfaringer først.

 

Syns selv at dette er en veldig fet telefon. Den er mye det samme som E71, men Nokia har gjort mange tweaks og oppgraderinger som får E71 til å føles litt gammel og utdatert. Er spesielt fornøyd med støtten for Exchange i Nokia Messaging nå :)

 

Har testet den for Mobili.no her:

http://www.mobili.no/tester/test-av-nokia-e72/

Lenke til kommentar

Ok, sett instillingene på det samme som meg og se om det hjelper.

 

Load Images - ON

Image Quality - High

Mobile View - Off

Fullscreen Mode - Off

Landscape Mode - Off

Opera Link - Off

Font Size - Very Small

Privacy

Password manager - On

Accept Cookies - On

Resten ok

Advanced

Protocol - Socket

Fullscreen edit - Off

 

Se om det hjelper! :)

Lenke til kommentar

Har et problem som jeg lurer på om noen vet noe om:

 

Jeg har bose mobile on-ear, som fungerte fint på nokia e71. På nokia e72 fungerer det imidlertid svært dårlig, dvs. ikke i det hele tatt. Det er handsfree-delen som er ikke-fungerende. Når jeg bruker headsettet uten handsfreedelen mellom mobil og headset fungerer det helt fint.

 

Er dette noe det er sannsynlig at nokia vil komme med oppdatering til, eventuelt om det er noen som vet om en måte å fikse dette på?

 

Mvh

Lars Martin

Lenke til kommentar
Ok, sett instillingene på det samme som meg og se om det hjelper.

 

Load Images - ON

Image Quality - High

Mobile View - Off

Fullscreen Mode - Off

Landscape Mode - Off

Opera Link - Off

Font Size - Very Small

Privacy

Password manager - On

Accept Cookies - On

Resten ok

Advanced

Protocol - Socket

Fullscreen edit - Off

 

Se om det hjelper! :)

 

Hmm, min er ikke sånn i det hele tatt:S

Er det opera Mobile du bruker? Hva er forskjellen på Opera Mini og Opera Mobile?

Lenke til kommentar
Har et problem som jeg lurer på om noen vet noe om:

 

Jeg har bose mobile on-ear, som fungerte fint på nokia e71. På nokia e72 fungerer det imidlertid svært dårlig, dvs. ikke i det hele tatt. Det er handsfree-delen som er ikke-fungerende. Når jeg bruker headsettet uten handsfreedelen mellom mobil og headset fungerer det helt fint.

 

Er dette noe det er sannsynlig at nokia vil komme med oppdatering til, eventuelt om det er noen som vet om en måte å fikse dette på?

 

Mvh

Lars Martin

 

Siden E71 er S60 3rd Edition, Feature Pack 1 og E72 S60 3rd Edition, Feature Pack 2 kan dette være årsaken.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har nettopp blitt eier av en E72, og er veldig fornøyd! Har til nå hatt alle communicatorene, og kjøpte en N97 som jeg ikke var fornøyd med.

 

Jeg har noen spørsmål, og håper at noen "E72-proffer" har svaret!

 

1. Selv om jeg har slått av WLAN scanning så spør den meg om dette hver gang jeg skal åpne telefonen fra tastelås.

 

2. Jeg mottar og sender e-poster som bare det, men jeg har vanskelig for å finne mappen for sendte elementer. Jeg trykker på "innboks" knappen, og da kommer det opp "alle mapper", og når jeg trykker der kommer jeg ingen vei.

 

3. På Communicatorene kunne jeg surfe på telenors nett på de stedene jeg ikke hadde et WLAN jeg kunne koble til. Er dette mulig å fikse?

 

4. Jeg får ikke sendt mms på telefonen. Er dette noe man kan få til?

 

Takk på forhånd - håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
1. Selv om jeg har slått av WLAN scanning så spør den meg om dette hver gang jeg skal åpne telefonen fra tastelås.

3. På Communicatorene kunne jeg surfe på telenors nett på de stedene jeg ikke hadde et WLAN jeg kunne koble til. Er dette mulig å fikse?

4. Jeg får ikke sendt mms på telefonen. Er dette noe man kan få til?

1 Jeg merket også dette. Når du setter opp epost-konto første gang så blir det standard at den skal sjekke epost med jevne mellomrom. dette kan du slå av i epost-innstillingene.

2 Har jeg ikke direkte svar på. Fungerer for meg...

3 Det skal komme opp spørsmål om tilkobling dersom du ikke har satt opp noe som default. Dersom du ikke har WLAN-dekning så skal den automatisk foreslå Telenor. Har du lagt inn oppsett for internett, WAP eller MMS? Dette gjør du fra Telenor's kundesider. Du får ferdig oppsett tilsendt til telefonen gratis.

4. Se punkt 3: Hent oppsett på Telenors kundesider

Endret av TheChef
Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har også kjøpt denne telefonen og er veldig fornøyd. Men ett par ting lurer jeg på om noen her har peiling på.

1.

Jeg får ikke brukt Wlan på e-posten. Jeg har satt opp ett punkt med Wlan som første pri og netcom på andre. Det fungerer glimrende når jeg surfer, har satt den opp så den skal spørre meg. Men når jeg skal laste ned mail (enten fra Exchange eller online kontoen min) velger den konsekvent netcom, ingen spørsmål. Ser dette under Aktive datatilkoblinger. Dette gjør den også når jeg åpner gps, nokia store osv.

Noen som har noe tips her. (Har søkt på Nokia forum, men ble ikke noe klokere av det. Det er utrolig irriterende å ikke få brukt Wlan når det er tilgjengelig

2

Hvordan skifter jeg bakgrunnsfarge på skjermen? Har den sorte telefonen, og da har jeg sort jobbakgrunn og gråbrun på privatprofilen. Har sett blå på reklamesnutter.

 

Håper noen har noe smart å komme med her :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...