Gå til innhold

TIPS til tøft FPS spill ?!?!?


Anbefalte innlegg

hallo, jeg er ute etter ett tips på ett bra FPS(first person shooter) eller mer FP :p (first person. som ikke i strategi spill eller 3. person) spill. helst fra middel alderen. eller rundt den tiden/sjangeren. kan være litt moderne (som i alt fra år X til 2009 XD ikke noe framtid dritt) også men helst ikke framtid eller sci.fi.

 

og for dere som liker framtid spill. IKKE BRY DEG. jeg er ikke ute etter å diskutere hvorfor jeg ikke liker framtid spill. vil bare ha noen tips på noen kule fps spill. hører jeg battlefield 2142 eller enemy territory så blir dere ingorert.

Endret av TraXor1502
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo, jeg er ute etter ett tips på ett bra FPS(first person shooter) spill. helst fra middel alderen. eller rundt den tiden/sjangeren.

Skytespill fra middelalderen du! Den var god ;)

 

Kommer en demo av Arma 2 i dag eller i morgen som du kan lese på forsiden av Spillverket. Dette er et veldig realistisk skytespill (kall det en militærsimulator hvis du vil). Hvis jeg var deg ville jeg prøvd det ut, med mindre du hater alt som ikke er "run and gun".

Fullversjonen kommer på fredag (19 juni) hvis du lurte ;)

Endret av Mumba
Lenke til kommentar
hallo, jeg er ute etter ett tips på ett bra FPS(first person shooter) spill. helst fra middel alderen. eller rundt den tiden/sjangeren.

Skytespill fra middelalderen du! Den var god ;)

 

Kommer en demo av Arma 2 i dag eller i morgen som du kan lese på forsiden av Spillverket. Dette er et veldig realistisk skytespill (kall det en militærsimulator hvis du vil). Hvis jeg var deg ville jeg prøvd det ut, med mindre du hater alt som ikke er "run and gun".

Fullversjonen kommer på fredag (19 juni) hvis du lurte ;)

 

 

 

FPS er jo en genre. fins ikke FPSWS XD first person slashing with swords! XD så dette begrepet ble bare satt opp for å utelukke slike spill som strategi og 3.person spill. og for resten av inlegget ditt, topp!. aldri hørt om noen 1'er engang:P og snarere tverdt imot, jeg hater spill for the main objective er å bare slaye alle forran deg, som feks. L4D! det spillet kan gå å *****. det er min mening og bør på ingen måte behøve å beskytte den;) så kom gjerne med flere forslag til alle dere andre som leser dette.

Lenke til kommentar
Du får ikke et FPS spill fra middelalderen :p

Er nok Oblivion-style du leter etter. Men det er et rollespill, og ikke et FPS.

 

Som sagt, Oblivion. Fallout 3 er et alternativ..

 

 

Oblivion så samt battlefield vietnam og 2. er de beste spillene i pc spill historie. så de er nok kjøpt for lengst;)

Endret av TraXor1502
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...