Gå til innhold

Politispill til PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noen fine spill der man kan være politi? Jeg vet om SWAT seriene, og sånt. (Foretrekker Online spill)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du har gode gamle Police Quest. Ikke online da. Du tenker vel på online skytespill slik som Call of Duty? Må si jeg ikke kommer på noen i det hele tatt. Kanskje det funnes en "politi og røver" mod til Half life?

Skrevet (endret)

Du bør kikke på Sahrani-life RPG oppdragene til Armed Assault. Dette er en GTA aktig online Sandkasse hvor du kan være sivil eller politi. Som politi er oppgaven å opprettholde lovene, og som sivil kan du gjøre omtrent hva du vil, ta lovlige jobber, eller ulovlige.

Gameplay:

Se filmen hos Youtube

Ser også ut til at dette missionet kommer til Arma 2, som kommer til Norge om en uke:

http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=74442

Anbefales. Jeg tror dette er det eneste spillet som kan være i nærheten av å representere politi yrket. Alt annet er som regel bare skytespill med "cops and robbers" skins.

Endret av -sparks-
Skrevet

Har du prøvd True Crime: New York City?

Her er du politi i en GTA-lignende spill. Du kan lære deg slåssetriks, bilmanøvre og styteteknikker. I tillegg har du din egen sivi politibil med sirener, og denne bilen kan du erstatte med en rå sportsbil om du tjener nok penger.

Spillet finnes på PC, PlayStation 2 og Xbox.

Jeg har spillet på PS2, og det jeg liker best er å cruise New Yorks gater i bilen til jeg får et anrop fra sentralen om et ran eller noen som stikker av i en bil. Da er det opp til meg å kjøre til stedet og stoppe gjerningsmennene og arrestere dem.

Håper dette hjalp :)

Skrevet

Tja i GTA IV har du også ett online mode der du enten er rømmningen eller police. Rømmningene skal rømme ut av byen. Mens dere er en gruppe policer som skal stoppe dem.

Nå har det seg slik at Gta IV er en av de spilla som rever mest av pcen din foreløbig. Så visst du ikke har en monster pc så er jeg litt usikker på om du bør prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...