Gå til innhold

4200 bilder på én dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha... Bra at veteraner også kan leke seg!!

 

Må forresten nevne at testene blir bedre og bedre, og det startet da du valgte å ta alle testene selv, Martin. For er det en ting et nettsted som dette med mange skribenter mangler, så blir det FELLESGRUNNLAG å bedømme utfra. Og noen har bedre øyne enn andre ang. bildekvalitet osv osv.

 

Gratulerer...... Håper dere finner noen fine bruksområder til kameraet.

 

Neste blir test av Canon 1Ds :D koster bare 80000

Lenke til kommentar
Må forresten nevne at testene blir bedre og bedre, og det startet da du valgte å ta alle testene selv, Martin.

 

At jeg foretar testene er bare en midlertidig ordning. Jeg er nødt til å finne en til å overta, men vil vente med jakten til publiseringssystemet vårt er på plass.

 

Er nok enig i at én person bør foreta alle testene innenfor hver varekategori.

 

Vi utarbeider et ganske rått publiseringssystem fra grunnen av i samarbeid med Hardware.no ...

 

MLW

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt, og må få lov til å spørre...

 

Når man tester digitale SLR, hvordan kan man nøkternt vurdere kameraets kvaliteter, når man skal vurdere kamerahuset og ikke objektivet?

 

Bildekvaliteten og rekkevidden på den innebygde blitsen er jo også avhengig av kvaliteten på objektivet? Samme med cromatic aberrations?

 

Forøvrig ser testbildene veldig bra ut, og D10 er vel et kamera mange "sikler etter". Hvertfall jeg... ingen som har et til overs? :wink:

Lenke til kommentar

Om publiseringssystemet

Jeg kan ikke fortelle så mye om publiseringssystemet, ut over at det er skreddersydd for behovene våre.

 

Om testing av dSLR

Det er masse man kan si om et kamerahus selv om kvaliteten på totalsystemet avhenger av objektivet. Se testen, som jeg håper å få ut i dag.

 

Hvorfor jeg skal "slutte"

Mitt mål har hele tiden bare vært å få tidligere Digitalkamera.no opp på bena og få noen andre med mer kompetanse til å overta. Jeg tilhører den generelle Hardware.no-administrasjonen, og arbeidet mitt med Akamera.no har ført til at jeg ikke har hatt tid til å jobbe så mye med andre viktige prosjekter som ønskelig.

 

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...