Gå til innhold

[Løst] Tips til gaming-mus til CS?


Anbefalte innlegg

Har gått lei denne drittmusa til 100kr, så må ha meg en skikkelig mus å spille CS med.

Prisklasse: Helst under 600kr, da økonomien ikke er den beste.

Kom med anblefalinger, gjerne egne erfaringer og linker til nettsteder å få kjøpt musen.

Har forresten ikke noe særlig peiling på maskinvarer, så litt enkle forklaringer gjør seg.

 

På forhånd takk.

Endret av Skagen
Gjorde emnetittelen mer beskrivende for trådens innhold.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Greit det. Får stole på deg da :thumbup:

 

Det har dem fikset på :) dem har sluppet ut en ny version av musa som har mye sterkere skroll.

 

jeg syns faktisk at skrollen er nesten litt for hard :p altfor solid!:D men ellers ligger den likt med intell 3.0 (JA.. jeg tør å si det)

Endret av probin
Lenke til kommentar
Hehe. Greit det. Får stole på deg da :thumbup:

 

Det har dem fikset på :) dem har sluppet ut en ny version av musa som har mye sterkere skroll.

 

jeg syns faktisk at skrollen er nesten litt for hard :p altfor solid!:D men ellers ligger den likt med intell 3.0 (JA.. jeg tør å si det)

Er dette den nye versjonen av musa, som har blitt linket tidligere i tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1120117&hl=

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er mange gode gaming muser ute! jeg bruker Roccat Kone og er fornøyd med den ;) har ikke hatt noe problem med scrollen alt funker fint.

 

G9 er også en ganske god mus, en kammerat har den og han er ganske fornøyd. jeg føler Kone passer bedre i min hånd, men det er jo litt smak og behag :p

 

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg kjøpt med en Roccat Kone ;)

Lenke til kommentar
Det er mange gode gaming muser ute! jeg bruker Roccat Kone og er fornøyd med den ;) har ikke hatt noe problem med scrollen alt funker fint.

 

G9 er også en ganske god mus, en kammerat har den og han er ganske fornøyd. jeg føler Kone passer bedre i min hånd, men det er jo litt smak og behag :p

 

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg kjøpt med en Roccat Kone ;)

 

Han du skriver om har problemer med laser'n under, så han får ikke aim'a :p

 

Jeg hadde også skaffa meg "ei kone" fra Roccat om jeg skulle hatt ny, men Saitek Cyborg'en min funker som den skal :)

 

NZXT Avatar er jo også et alternativ, selv om den ikke har mer enn 2600 dpi, tror jeg den vil fungere bra. Selv bruker jeg kun 1600 dpi selv om jeg har mulighet til å bruke 3200, men dette er jo helt opp til den enkelte bruker å finne ut av.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
har hatt Roccat Khone og scrollen ble ødelagt. fikk ny, scrollen ble ødelagt igjen. fikk ny, scrollen ble ødelagt igjen.

 

Er ikke så lurt kjøp hvis du vil ha den i mer enn 3 måneder.

 

jeg har hatt den i en stund nå og scrollen min er helt fin. kanskje du er litt røff med musa :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...