Rob92 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har en Derbi Senda R 02 modell. Skal jeg kjøpe Hebo Titan eller Metrakit Thrower Carbon? Hvilken bråker mest? Og hvilken gir best effekt? Top fart. Takk for svar.
Rob92 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 Jeg har en Derbi Senda R 02 modell. Skal jeg kjøpe Hebo Titan eller Metrakit Thrower Carbon?Hvilken bråker mest? Og hvilken gir best effekt? Top fart. Takk for svar. Fikk ikke svar fort, så jeg kjøpe Metrakit Thrower Carbon. Etter sjekk på Youtube tror jeg denne er bedre. Dessuten er noe av den laget av karbon. Ruster ikke. Den bråker ikke så mye heller. Bunndrag på den tror jeg det er.
Markelure Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 tviler på det er carbon på ei potte til rett over tusenlappen er nokk bare etterligning. tror du tok det rette velget. hebo titan bråker mye.
Rob92 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 tviler på det er carbon på ei potte til rett over tusenlappen er nokk bare etterligning. tror du tok det rette velget. hebo titan bråker mye. Den koster 2000 kr
Markelure Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 nei, http://www.speedoptions.no/index.php?main_...7b7e6dbb9bcc209 ok koster litt mer en tusenlappen. men er 1500kr.
Condis Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Kjøp ei allround potte med mellomregister, potter som krever turtall for i det heletatt kjøre normalt er ikke gøy. Send en mail til firmaet du skal handle fra, de vil gi deg den infoen du trenger:)
Rob92 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 nei, http://www.speedoptions.no/index.php?main_...7b7e6dbb9bcc209 ok koster litt mer en tusenlappen. men er 1500kr. Nei, den koster 1700(så vidt jeg husker) kr pluss frakt, 130 kr. 1800 kr. Så my koster det sikkert i butikken også.
tommy007 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 kjøp hebo titan, går bedre med det en mk2. bråker kanskje litt mer, men det bråker uansett med effektanlegg (:
Rob92 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 kjøp hebo titan, går bedre med det en mk2. bråker kanskje litt mer, men det bråker uansett med effektanlegg (: Det er en jeg kjenner som bor her i nærheten av meg som har det samme anlegget jeg kjøpte(MK2). Det var stille som FAEN! Og det er elsk! <3 Desutten så er det bra effekt.
tempozzz Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Metrakiten er bra den, dette er et såkalt bunndrags anlegg, men det drar egentli jevnt og fint over hele registeret. Bråker lite gjør det også, i forhold til mange andre, det som er litt synd er at dempervatten blir fort slitt, så da må den byttes, men men. Vil annbefale å lakke svanehalsen, denne ruster med en gang Hebo titan bråker mye, dette er et toppdragsanlegg, finnes ikke bunndrag, så må jage på turtall hele tiden. En ting er sikkert det har et helvettes bra toppdrag i forhold til metrakiten. Jeg synes du gjorde et bra valg, metrakiten er et fint allround anlegg
Rob92 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 Er det noen som vet når sånn ca. pakken ankommer?? Bestilte i dag klokken 3 sånn ca. Metrakiten er bra den, dette er et såkalt bunndrags anlegg, men det drar egentli jevnt og fint over hele registeret. Bråker lite gjør det også, i forhold til mange andre, det som er litt synd er at dempervatten blir fort slitt, så da må den byttes, men men. Vil annbefale å lakke svanehalsen, denne ruster med en gang Hebo titan bråker mye, dette er et toppdragsanlegg, finnes ikke bunndrag, så må jage på turtall hele tiden. En ting er sikkert det har et helvettes bra toppdrag i forhold til metrakiten. Jeg synes du gjorde et bra valg, metrakiten er et fint allround anlegg Takk for nyttig innformasjon.
.Butthead. Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 MK er fint allround annlegg ja. Bra lydnivå og bra ytelser(på org syll såklart). Det er ikke ren carbon potte, er metall under carbonen Bra du ikke gikk for Hebo. Makan til politimagnet skal du lete lenge etter. Og som sagt så bråker det jo en del mer enn MK. Hvis MK potta begynner å bråke mer og mer etter litt så bytter du bare demperwatten. Har hørt at den er litt dårlig. Men tar ikke lenge det. Borre noen nagler, drar ut røret i midten av demperen(som har demperwatten rundt seg), legger på ny demperwatt, setter i røret igjen og så nagler du det sammen igjen.
norwaay Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 MK er fint allround annlegg ja. Bra lydnivå og bra ytelser(på org syll såklart).Det er ikke ren carbon potte, er metall under carbonen Bra du ikke gikk for Hebo. Makan til politimagnet skal du lete lenge etter. Og som sagt så bråker det jo en del mer enn MK. Hvis MK potta begynner å bråke mer og mer etter litt så bytter du bare demperwatten. Har hørt at den er litt dårlig. Men tar ikke lenge det. Borre noen nagler, drar ut røret i midten av demperen(som har demperwatten rundt seg), legger på ny demperwatt, setter i røret igjen og så nagler du det sammen igjen. tjeaaah dempervatt ?!
Rob92 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 MK er fint allround annlegg ja. Bra lydnivå og bra ytelser(på org syll såklart).Det er ikke ren carbon potte, er metall under carbonen Bra du ikke gikk for Hebo. Makan til politimagnet skal du lete lenge etter. Og som sagt så bråker det jo en del mer enn MK. Hvis MK potta begynner å bråke mer og mer etter litt så bytter du bare demperwatten. Har hørt at den er litt dårlig. Men tar ikke lenge det. Borre noen nagler, drar ut røret i midten av demperen(som har demperwatten rundt seg), legger på ny demperwatt, setter i røret igjen og så nagler du det sammen igjen. tjeaaah dempervatt ?! Dempervatt? Er ikke så kjent med dette. Er det dyrt? Hvor ligger det eventuelt på sykkelen?
.Butthead. Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Hva? Hvis du lurer på hva demperwatt er, så er det noe som ligger inni lyddemperen som demper lyden. Kan bruke glava om du vil også.
Rob92 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 Hva? Hvis du lurer på hva demperwatt er, så er det noe som ligger inni lyddemperen som demper lyden. Kan bruke glava om du vil også. Åja, akuratt...
monstererdigg Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Hva? Hvis du lurer på hva demperwatt er, så er det noe som ligger inni lyddemperen som demper lyden. Kan bruke glava om du vil også. Åja, akuratt... Gå for glava eller steinull, det blir mye roligere lyd, lyden blir mørkere og det slites mye tregere enn med orginal dempervatt Steinull synes jeg er bedre enn glava siden den tåler mer varme og slites mindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå