Oxygen 07-12 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=MaV3NcUtddA...&playnext=1 Blir dette neste steget etter WOW i MMORPG sjangeren?
Oxygen 07-12 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 Noe må man komme opp med for å overgå World of Warcraft. Jeg vil si WoW allerede utfyller det meste.
Bruktbilen Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Det eneste spillet jeg ser har en sjangse til å ta over WoW massen er Blizzard sitt neste MMORPG, bortsett fra det så tar nye spill en liten del av spillerene som er lei WoW og slik kommer det til å gå de neste årene.
akristina92 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Hvordan overgår det WoW, egentlig? Det jeg har sett hittill er stort sett bare pen grafikk og god character creation.
Pansergnom Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 ser fram til et spill som ikke engang har en release dato enda? Dette spillet kommer jo før jul?
themaceman Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=g8E2IFbwO3w Nå må du iallefall linke gode filmklipp før du poster i forumet til verdens særeste gjeng .
themaceman Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 "Blizzards nye MMO" Setningen som gir halve svette gjengen på gamer-delen bendern, mens ingen andre har peiling på hva de prater om. Ikke bare dere som driter dere ut og mener Diablo III da? Eller har de flere prosjekter på gang? Noen kilder? Noe som hjelper noen andre enn postcounten din?
Lange Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 "Blizzards nye MMO" Setningen som gir halve svette gjengen på gamer-delen bendern, mens ingen andre har peiling på hva de prater om. Ikke bare dere som driter dere ut og mener Diablo III da? Eller har de flere prosjekter på gang? Noen kilder? Noe som hjelper noen andre enn postcounten din? Kanskje du driter deg ut. Tenkt på det?
themaceman Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Og hva heter blizzards nye mmorpg? Jeg antar det ikke er diablo siden du ikke svarte det. Jeg driter meg ut? Hvordan da? Jeg sikler ikke på blizzard.com 24/7, har heller ikke hørt at de skal slippe et nytt MMO(RPG) bortsett fra Diablo III. KAN være derfor jeg spurte om kilder. Dette er uansett ikke tråden å diskutere hvor nyskapende runkespillet deres er, jeg foreslår at det lages en ny tråd som heter "Blizzards nye MMORPG", der bør spillet roses opp i skyene. Selv om den eneste informasjonen som er ute er at det visstnok skal være nyskapende og at blizzard er produsenten. Sigh, fanboys.
Lange Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Og hva heter blizzards nye mmorpg? Jeg antar det ikke er diablo siden du ikke svarte det. Jeg driter meg ut? Hvordan da? Jeg sikler ikke på blizzard.com 24/7, har heller ikke hørt at de skal slippe et nytt MMO(RPG) bortsett fra Diablo III. KAN være derfor jeg spurte om kilder. Dette er uansett ikke tråden å diskutere hvor nyskapende runkespillet deres er, jeg foreslår at det lages en ny tråd som heter "Blizzards nye MMORPG", der bør spillet roses opp i skyene. Selv om den eneste informasjonen som er ute er at det visstnok skal være nyskapende og at blizzard er produsenten. Sigh, fanboys. Haha. Hva snakker du om? Ingen andre MMO'r kan slå ut WoW, untatt Blizzard sin nye MMO (i planleggingsfasen), sa en eller annen. Men Blizzard har selv sagt at den nye MMO'en skal bli så annerledes at den ikke kommer til å konkurere med WoW. Fanboy? Idiot...
themaceman Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 (endret) Tenkte vel egentlig mer på bruktbilen enn deg, blei bare til at det tente når jeg så din post Da antar jeg du ikke har lest veldig mange andre innlegg av bruktbilen, som opptrer som om han skulle hatt master i å være bastant og overkritisk på alt han ikke liker. Veldig modig og si at ingen kan utkonkurrere det, akkurat som det er et faktum slått i stein, noe det ikke er. Med ubruklig grafikk, tåpelig/easymode gameplay, 150% ubalansert pvp, osv. har det blitt mer en melkeku der 3/4 av "befolkningen" er 12 år gamle. Mente heller ikke at du var fanboy, men for all del . FYI har Aion over 3 millioner spillere i Korea. Endret 11. juni 2009 av MartiniusV
Nerowulf Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Ingen mmo'er som finns enda som kan slå wow nei! Slå wow på hva?
Lange Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Ingen mmo'er som finns enda som kan slå wow nei! Slå wow på hva? På elskov.
weebl Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 popularitet. jeg har ingen peiling på hvorfor spillet er så populært som det er, har aldri spillt det og sørger vel ikke over det heller.
EskilAJ Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Kanskje det omtalte "nye MMO`en til Blizzard" var tiltenkt nye Starcraft. Just a thought [/OT] Men nå handler det ikke om MMO, men MMORPG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå