Oxygen 07-12 Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Noen filmer å anbefale av guilder som downer bosser? Foretrekker de filmene som er best laget.
Matsemann Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Tankspot har mye. Er såklart fokus på tank, men de jeg har sett har også forklart det andre.
Altobelli Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 (endret) Last Resort S Spesielt filmene fra Ulduar er gode Endret 8. juni 2009 av Gynekologen
SnusHanen Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 er vel generelt bare å kikke på www.warcraftmovies.com og se om du finner noe snax:)
pax1 Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Støtter anbefalingen for tankspot.. absolutt nyttige for non-tanks også.. ryddige og oversiktlige guider.
Mato Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Ikke en guide men mitt guild tok ned Ignis med Shattered achivmenten .
Lmthaman Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Tankspot er helt klart veien å gå. Den store forskjellen ligger i at mens de fleste "boss-guide" videoer, egentlig bare er frapsing av en encounter med musikk av varierende kvalitet. Så har Tankspot en fyr som sitter å forklarer taktikker på fighten mens fighten pågår. Tankspot videoene er etter min mening også ofte mye mer oversiktlige enn de fleste andre videoene som er å finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå