Gå til innhold

Juletråden 2009 - Alt som har med jul å gjøre!

Sameboe

Juleundersøkelse  

65 stemmer

1. 1. Har du noen gang fått mandelen i grøten?

• Ja, flere ganger!
      35
    • Ja, men kun en gang...
      13
    • Nei, har jeg aldri fått :(
      9
    • Vi spiser ikke julegrøt
      7
    • Feirer ikke jul!
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bah, makan til julestemning! :xmas:

No er julestjerna oppe, rommet rydda (til ei forandring :p), julemusikken på, mandarinar/appelsinar med nellikspikrar er plasserte rundt om i rommet, og det snøøør ute! :D Fantastisk! :love:

Endret av Breidablik
Skrevet

Stå opp (for seint), ta på røde sokkar, eta frokost, åpne den første kalenderluka, ta på nissehua, gå ut og oppdag at det var frost i natt så ein kan skli på isen, kjøp julebrus i fritimen med klassekameratar, ha trekning i julekalenderen, sjå tv-kalender seinare i kveld.

Julestemning? Oh yes :D

Skrevet
Stå opp (for seint), ta på røde sokkar, eta frokost, åpne den første kalenderluka, ta på nissehua, gå ut og oppdag at det var frost i natt så ein kan skli på isen, kjøp julebrus i fritimen med klassekameratar, ha trekning i julekalenderen, sjå tv-kalender seinare i kveld.

Julestemning? Oh yes :D

Åh, misunner deg! :(:)

Skrevet (endret)
Men mandarinene går ned på høykant.

Det har ikke vært mandariner i Norge siden det tidlige 90-tallet. ;) Du spiser antakeligvis klementiner. :p

Jeg begynner personlig å få litt julestemmning. Jeg skal se Vazelina etterpå og spise grøt, det hjelper sikkert bra. :)

Endret av Crash
Skrevet
Holder meg til Amobil, akam, audiovisuelt, hardware, spillverket og gamer. Det er 6 kalendre + jeg har 2 hjemme.

10 kalendre! WOHHOOOOO

6+2 = 10? :hmm:

Skrevet

Jeg har rydda og støvsugd på rommet, pynta med lyspyramide og rødt sengetøy.

Det kjipe er at jeg ikke har kalender, og jeg er helt aleine. Skulle ønske noen ville komme hit og spise middag med meg=/

Skrevet
Holder meg til Amobil, akam, audiovisuelt, hardware, spillverket og gamer. Det er 6 kalendre + jeg har 2 hjemme.

10 kalendre! WOHHOOOOO

6+2 = 10? :hmm:

haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...