Gå til innhold

Hva passer til hvite jeans?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe en hvit jeans for å bruke i solen på sommerdager.

Hva passer hvite jeans med av skjorter o.l.? Må overdelen nødvendigvis være lys pga buksens farge?

Jeg har en veldig jevn og fin brunfarge om dette kan spille inn!

Takker for svar.

Nei, du må absolutt ikke bare bruke lyse farger vil jeg si.. Litt kontrast er fint.. :) Og hvitt er jo et basisplagg akkurat som sort, så det passer jo til alle slags farger. Jeg ville nok gått for en litt mer mørkere nyanse, en lys.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke skrive selv, så jeg kopierer bare fra gq.

 

FIVE KEYS TO WEARING WHITE JEANS

 

5. Bet on Black

White jeans never look better than when paired with black—be it a polo shirt or a V-neck sweater.

 

4. Get Your Footing

White sneakers work great with white jeans, as long as the sneaks have some detailing. Wear all-white tennis shoes and you’ll look like a male orderly.

 

3. Bring on the Sand

White jeans say summer. Bring a pair with you when you head to the beach for a week and wear them with everything from flip-flops to an unbuttoned shirt.

 

2. Lose the Belt

Do like most of the guys here and wear your white jeans without a belt for a lighter, leaner look. Just make sure the jeans fit well.

 

1. Pick the Right Coat

And go ahead and throw on a suit jacket or sport coat. But remember: If you want to maintain the clean, minimal look of the white jeans, opt for a jacket neutral in color and without a pattern.

Edit: Glemte end-tag.

Endret av snaffle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...