Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Gameplay/walkthrough

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første så elsker jeg Assassins Creed. Makan til underholdende spill på konsoll skal man lete lenge etter! Jeg kommer definitivt til å gå til anskaffelse av Assassins Creed 2. Har hørt rykter om at en får ta i bruk teknologi utviklet av Leonardo Da Vinci, noe som setter en slags krone på verket.

Til sist må jeg bare si at jeg synes det er råtøft at Assassins Creed er en idè utviklet av ei jente, Jade Raymonds. Hun må vel være alle gamer-gutters drømmedame, nemlig ei jente som er lidenskapelig opptatt av spill, og som samtidig er rålekker! :D Ikke akkurat så relevant i forhold til saken, men følte bare jeg måtte si det :p

Skrevet

Å herregud, kan nesten ikke vente. Det lille nye vi fikk se, var jo helt rått. Da blir det å sitte foran TV'en og storkose seg ved hver anledning :)

Driver å spiller igjennom 1eren akkkurat nå, for å skaffe de siste achivementsene som jeg gikk glipp av sist gang.

Skrevet
For det første så elsker jeg Assassins Creed. Makan til underholdende spill på konsoll skal man lete lenge etter! Jeg kommer definitivt til å gå til anskaffelse av Assassins Creed 2. Har hørt rykter om at en får ta i bruk teknologi utviklet av Leonardo Da Vinci, noe som setter en slags krone på verket.

Til sist må jeg bare si at jeg synes det er råtøft at Assassins Creed er en idè utviklet av ei jente, Jade Raymonds. Hun må vel være alle gamer-gutters drømmedame, nemlig ei jente som er lidenskapelig opptatt av spill, og som samtidig er rålekker! :D Ikke akkurat så relevant i forhold til saken, men følte bare jeg måtte si det :p

Jade Raymond deltar ikke i utviklingen av Assassins Creed II, heldigvis sier noen, dessverre sier andre ... Om du ser gjennom videoen som er lenket til i første post får du se en av det som skal bli mange innretninger utviklet av DaVinci ;)

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Jade Raymond er da heller ingen spilldesigner, men er ansatt i Ubisoft som en "game producer", en sjefsrolle som gjerne har det øverste ansvaret for utviklingen eller deler av den, men selve ideutvikling og spilldesigningen foregår på et lavere nivå.

Det ble for øvrig meldt fra E3 at Jade Raymond er Executive Producer på AC2, dvs hun er enda mindre involvert denne gangen.

Skrevet

Gleder meg til dette spillet ja :D

Har runna 1ern , 2ganger og syntes fremdeles det er underholdene.

Og de har jo bare forbedra ting her, tatt med ekstra ting man kan gjøre osv. Glad at han endelig har lært å svømme hvertfall ;D

Blir kjøp på meg uansett, skal skaffes til ps3 :)

Skrevet
Er vel litt tidlig å si om det er repetivt eller ikke?

Nope. Ser ut som det er samme greie. Stor by, løpe rundt og drepe onde ledere.

Skrevet

Jaha? Hva mener du Assassins's Creed skal gå ut på da? Det som gjorde det første spillet repeterende (men som ikke ødela det for min del) var oppdragene som du gjorde før du drepte målene. Dette skal de visstnok forbedre i Assassin's Creed II, så for min del er nok dette allerede en suksess.

Skrevet
Dette skal de visstnok forbedre i Assassin's Creed II, så for min del er nok dette allerede en suksess.

Er ikke det litt tidlig å si da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...