Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaut, tyggis på penis : (


Gjest hurts_like_wow

Anbefalte innlegg

Gjest hurts_like_wow

Jeg har en bruker på forumet men velger å stå anonym med denne saken pga dette er litt flaut.

 

Jeg og dama mi drakk og tullet hele kvelden. Når klokka nærmet seg midnatt dro vi inn på rommet og skulle elske. Men noe var galt, jeg hørte denne slafsingen hele tiden. Det var tyggisen hennes! Jeg sa ifra flere ganger om at hun skulle hive denne tyggisen, men hun hørte ikke på hva jeg sa. Hun bevegde munnen ned mot penisen min og sa hun skulle gi meg oral eller en "blowjob" som det kalles. Før hun startet sa jeg ifra til henne at hun skulle hive den forbannede tyggisen, hvis ikke dro jeg. Hun ble sinna og blåste tygissen til en boble og trøsket den på penisen min. Siden penisen var helt tørr, satt tyggisen BOM fast!

 

Tygissen er av typen "Stimorol Vanilla mint goes fusion" så det svidde noe kolossalt den første timen etter det skjedde. Nå er det neste dag og penishodet er enda dekket med deler av tygissen, et tynt lag. Har dusjet, men det funker ikke. Skrubber jeg for hardt mot den så verker det selvfølgelig. Det svir faktisk enda pga denne "mint" smaken.

 

 

Hva skal jeg gjøre ? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter_hurts_like_wow

hehe... jepp,, har egentlig begynt å nesten flasse av a seg selv.

And guess what, dama prøvde å sleike det bort, nytta ikke x ]

 

Men som sagt, det begynner å "flasse" av nå, så etter en dusj med intim såpe tror jeg det skal være borte T_T

Takk gud for det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...