Gå til innhold

Project Natal - Bryter Barieren!


n4w

Anbefalte innlegg

Nei, skjønner at du har stor forståelse og kunnskaper om teknologien bak natal. Du har sikkert helt rett i at array mikrofonen til er superduper og fungerer mye bedre enn f.eks. mikronen på playstation eye. Vi er alle imponerte over mulighetene bak natal, men mange av oss slukte kanskje ikke agnet sammen med stanga og fiskeren. Det er lov til å være skeptisk, var skeptisk til Wii og fikk rett. Er skeptisk til Sony's motion controller også, selv om den viser mer potensiale enn wii's system. 1:1 tracking er vel det zelda elskerene drømte om når de først så wii og zelda med den nye systemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, skjønner at du har stor forståelse og kunnskaper om teknologien bak natal. Du har sikkert helt rett i at array mikrofonen til er superduper og fungerer mye bedre enn f.eks. mikronen på playstation eye. Vi er alle imponerte over mulighetene bak natal, men mange av oss slukte kanskje ikke agnet sammen med stanga og fiskeren. Det er lov til å være skeptisk, var skeptisk til Wii og fikk rett. Er skeptisk til Sony's motion controller også, selv om den viser mer potensiale enn wii's system. 1:1 tracking er vel det zelda elskerene drømte om når de først så wii og zelda med den nye systemet.

 

 

Kommer det ikke 1:1 tracking til Wii nå da ?

Lenke til kommentar
Hvis Natal er så bra som det vises, skrytes om og forventes, må jeg faktisk kjøpe meg en Xbox360 med påfølgende Natal.

 

Får se hva som skjer det neste året, ang. Natal og slikt.

Det eneste blir vel at hvis Natal blir så bra som det ser ut som, blir det grise dyrt. Eller vent, det vil bli grisedyrt uansett.

 

Men en ting jeg gleder meg til med Natal (uansett om det blir bra eller dårlig) blir sloss spill. Som fek.s Tekken eller Mortal Combat. Det må jo bare bli grisevilt.

Akkurat som vi så i den første filmen på side en.

 

Men en ting jeg er litt skeptisk til på spill fronten til Natal må bli skyte spill.

Det kan nok bli skikkelig tøft, men ser det bare ikke for meg hvordan det skal kunne bli bra. :p

 

Kommer det ikke 1:1 tracking til Wii nå da ?

Siden nå Microsoft og Sony kjemper om dette tviler jeg sterkt på at Nintendo vil komme på etterslep.

 

Så det som gjennstår å se er hvem som gir ut det beste produktet.

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Hvis Natal er så bra som det vises, skrytes om og forventes, må jeg faktisk kjøpe meg en Xbox360 med påfølgende Natal.

 

Får se hva som skjer det neste året, ang. Natal og slikt.

Det eneste blir vel at hvis Natal blir så bra som det ser ut som, blir det grise dyrt. Eller vent, det vil bli grisedyrt uansett.

 

Men en ting jeg gleder meg til med Natal (uansett om det blir bra eller dårlig) blir sloss spill. Som fek.s Tekken eller Mortal Combat. Det må jo bare bli grisevilt.

Akkurat som vi så i den første filmen på side en.

 

Men en ting jeg er litt skeptisk til på spill fronten til Natal må bli skyte spill.

Det kan nok bli skikkelig tøft, men ser det bare ikke for meg hvordan det skal kunne bli bra. :p

 

Kommer det ikke 1:1 tracking til Wii nå da ?

Siden nå Microsoft og Sony kjemper om dette tviler jeg sterkt på at Nintendo vil komme på etterslep.

 

Så det som gjennstår å se er hvem som gir ut det beste produktet.

 

 

 

Wii MotionPlus er 1:1 løsningen fra Nintendo, og denne ble annosert lenge før Natal og dildoen.

Endret av huGGy
Lenke til kommentar

Synes denne hypen av Natal er og blir en smule komisk. Dette er ting vi har sett for år og dag siden ved hjelp av Eyetoy og Dr. Richard Marks team. Ja, det er mer nøyaktig, og ja, Natal legger til en dimensjon til. Men det MS viste live har blitt vist før.

 

Og for de som tror at dette er 'the second coming of christ', anbefaler jeg å ta et enkelt søk på youtube. -Eyetoy

 

Jeg håper som de fleste å se Minority report type interface, og spill som benytter seg av innovative løsninger der den alminnelige kontrolleren kommer til kort. Kanskje vi får se litt mer av det nå som Sony har konkurranse innen bruk av visuell motion capture. :)

 

EDIT: JA thklinge, jeg har sett konferansen. Jeg så MS konferansen live når du så den.

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...