Gå til innhold

[Løst]Gamer pc, 7k, Trenger tips og kommentarer


Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til å finne ut om disse komponentene passer sammen, oppsettet er basert på "The conquerer" med endringer på PSU, minne og kabinett for mulighet til å oppgradere til 2stk hd4890 kort i crossfire.

 

Handlevogn

 

 

Hvis jeg kjøper disse komponentene følger alle kabler osv med? Må man kjøpe crossfire bridge ved oppdateringen? Passer alt i kabinettet?

 

Har også tenkt til å bygge selv for første gang. Noe tips eller nyttige ting man trenger å vite? Har lest igjennom guiden til å bygge pc et par ganger.

Endret av trupett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du leser på hvilke butikker som har DVD-brenneren, så ser man at alle butikkene har den svart og ikke hvit :).

 

Så den er ikke fæl.

 

Men håper du vil ha den i svart, trådstarter. En hvit DVD-brenner på et Antec Three Hundrer ser nok ikke pent ut.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Tusen takk for alle svar.

 

Alt er da kjøpt, svart dvd brenner, Byttet minne til: KINGSTON DDR2 HyperX PC8500 4 GB

 

Beholdt skjermkortet pga at den ovnsbakt nevnte ikke var på lager. Følger crossfire bru også med denne? Så også at den var klokket til høyere hastighet, er dette noe man kan gjøre selv?

 

Dette er noe man kan gjøre selv ja, men det var først og fremst ikke derfor jeg valgte det skjermkortet.

Kjølingen på stock-kortet bråker en god del, derfor valgte jeg toxic modellen som har en Vapor-X vifte som gir mindre støy og lavere temperatur.

 

- Crossfire bro følger fortsatt med ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...