Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at sjansen for at det skjer igjen er rundt 0,0004%. Jeg har en god del kamper under beltet på FIFA 10, og jeg har aldri opplevd et sånt mål. Det er mer vanlig med keepere som slenger seg mot en ball som spretter og at han ikke når den.

Skrevet

Vet ikke hvor lite Fifa dere har spilt, men personlig har jeg sikkert scoret en 5-6 sånne selv, og IHVERTFALL sluppet inn et tosifret antall. Gotos (her på forumet) er selve grunnfaderen av det målet der, har sikkert scoret et tresifret antall siden oktober i fjor.

Det skjer hele tiden, synd at man ikke får record online.

Skrevet

Hadde mitt tidenes fifa-frisparkmål i går. Akkurat på streken ved midtsirkelen (ca.40-45m), kliner til med Ronaldo rett i krysset. Veldig synd man ikke kan lagre online replays :(

I en annen kamp scorte jeg 3 mål fra 20-40 m med Higuain. Hvirket nesten som om det var en bug da han skøyt drit hardt og ballen gikk rett frem alle tre gangene.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Hadde mitt tidenes fifa-frisparkmål i går. Akkurat på streken ved midtsirkelen (ca.40-45m), kliner til med Ronaldo rett i krysset. Veldig synd man ikke kan lagre online replays :(

I en annen kamp scorte jeg 3 mål fra 20-40 m med Higuain. Hvirket nesten som om det var en bug da han skøyt drit hardt og ballen gikk rett frem alle tre gangene.

Begynner å få en del frispark-mål på 40+ med proen min. Brorparten er keepertabber, men det blir noen fine mål til tider. Slipper også kontring imot.

Skrevet (endret)

Har spilt litt for mange fifakamper, Points, og kan si at DET DER ER FAEN IKKE NORMALT! :p

Hva i helvete gjorde du??

Woops, fler som har kommentert at det er normalt.

*øveøveøve*

Endret av Torstein!
Skrevet

Jeg har spilt en god del online, og jeg ser nærmest aldri at noen engang prøver på det. Jeg har heller aldri personlig prøvd noe særlig på det, så det kan jo være derfor det ikke skjer så ofte for min egen del.

Skrevet (endret)

L1 + firkant på PS3 iaf. L1 = knappen du holder inne for å aktivere lob/lobpass. Firkant er innlegg. Du bør stå på en av sidene på banen og gå innover. Deretter er det bare å blæste full guffe langt utpå rødt. Da kan det gå inn.

Litt smålig irritert, ledet 7-0 etter 45min og ble disconnecta (helt random) i det 47 minutt så han fikk sannsynligvis seieren... Gikk for all-time-high-seier :s

EDIT:

Det er sjeldent jeg spiller en 2-3 kamper uten at motstanderen min prøver på det iaf 1 gang.

Endret av Bandidos-Pelle
Skrevet
EDIT:

Det er sjeldent jeg spiller en 2-3 kamper uten at motstanderen min prøver på det iaf 1 gang.

Okay. Jeg har spilt ca. 100 kamper online, men aldri sett makan. Du møter sikkert spillere med sans for langskudd hele tiden. :p

Skrevet (endret)

Snakk om langskudd.... alle burde prøve Higuain nå som live oppdateringa har gjort han så god. Sett han som CF så kan man skyte vanlig med O og det er farlig nært på hvert eneste skudd.

Kan være med å spille jeg. Kommer på PS3 om et kvarter eller noe sånt.

Endret av Sindre :)
Skrevet

Noe jeg alltid har lurt på; hjelper det å holde inne L2 når man skyter? Var en kompis av meg som sa at han da skyter "hardere", men jeg finner ikke noe dokumentasjon på det noe sted, og ei heller ser jeg noen effekt når jeg selv prøver. Anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...