Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntligeksamen 2009 for 10. trinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom opp i norsk, "sammenligning av tekster"...

Tenkte å sammenligne "Karen" av Kielland og "Eg står her og skal slå opp med ei jente" av Rune Belsvik..

Noen som har noen tips?

Skrevet (endret)

Fikk vite fag og oppgave i dag tidlig. Samfunnsfag og "Rik og fattig i samme verden". Godt fag, grei oppgave. Har skrevet litt om befolkningsvekst i i-land og u-land, sult og sykdommer og økonomisk utvikling. Hvor finner man kompetansemålene?

Ingen på skolen som kom opp i andre fremmedspråk, faktisk. Hadde trodd de kom til å gi det til en hel haug med elever for å teste det ut.

Endret av Pusur1993
Skrevet
Fikk vite fag og oppgave i dag tidlig. Samfunnsfag og "Rik og fattig i samme verden". Godt fag, grei oppgave. Har skrevet litt om befolkningsvekst i i-land og u-land, sult og sykdommer og økonomisk utvikling. Hvor finner man kompetansemålene?

Ingen på skolen som kom opp i andre fremmedspråk, faktisk. Hadde trodd de kom til å gi det til en hel haug med elever for å teste det ut.

Haha! Kom opp i akkurat det samme som deg! Oppgave også.

Skrevet

Akkurat dette hadde eg prøve eksamen i! Fikk læreren til å felle en tåre for dei fattige! :yes:

Skrevet
Er dere ikke feridg enda :hmm:

De to siste ukene har ikke vi gjort en dritt omtrent. Vært på stranda 2 ganger, spist pizza osv. i skoletida :D

Vi er ferdige;) Det er vel to uker siden ja! Sett omtrent 5 filmer, pc noen dager osv..

Skrevet

JEG TRENGER HJELP!

Naturfag: kroppen! (Arv og miljø, sykdommer, karbohydrater, rusmidler, evolusjon og mer... dette er lure stikkord)

Jeg ANER ikke hvordan jeg skal presentere alt dette på 15 minutter, samt. snakke litt om hvert. Hjelp meg! 17 timer igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...