Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]signerte med navn på eksamen


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Det har seg slik at jeg, som den idioten jeg er, klarte å signere med mitt eget navn på norskeksamen, og har i det siste begynte å bli rimelig nervøs.

 

Noen som har erfaringer, eller vet om noen som har gjort samme feilen, som vet noe om hvorvidt jeg står i dyp fare for å ende opp uten karakter i faget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring med det selv, men vil ikke tro at det skal kunne skape så store problemer for deg. Noen KAN lage problemer for deg, mens andre forstår at det er menneskelig å gjøre slike glipper, og ser bort fra dette. Det er nok ingen fasit på det, du får nok bare vente å se når sensuren faller :) Lykke til

Lenke til kommentar
Hallo.

 

Det har seg slik at jeg, som den idioten jeg er, klarte å signere med mitt eget navn på norskeksamen, og har i det siste begynte å bli rimelig nervøs.

 

Noen som har erfaringer, eller vet om noen som har gjort samme feilen, som vet noe om hvorvidt jeg står i dyp fare for å ende opp uten karakter i faget?

 

Da får du håpe at ingen du kjenner blir sensor.

Lenke til kommentar
Så om du vil at noen andre skal stryke, så skriver du navnet dems?

 

Eh, nei? Logikk korr.

 

Hver elev har et eget eksaminandnummer, det er det nummeret som binder deg og oppgaven din sammen. Om du skulle skrive navnet til en annen på din egen besvarelse (med ditt eget eksaminandnummer), er det jo DIN oppgave som får stryk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...