Gå til innhold

Junifest 2009 - Turnipkongen - Spotify radio


Anbefalte innlegg

Bruker: Turnipkongen

Utfordring: Spotify radio- forklaring lenger nede.

Deltakernivå: Kandidat 13.06 vart eg degradert til pingle, eg skal likevel prøve å halde meg på eit kandidatnivå i resten av utfordringa.

Utstyr: eos 40d med 50mm (takk Garanti :) eventuelt noko anne eg måtte ha for hånden

 

Utfordringen min går ut på at jeg skal benytte ''Radio-funksjonen'' til spotify for å plukke ut en tilfeldig sang som eg skal, etter beste evne, gjengi eller på ein eller annan måte relatere biletet til. Tilfeldigiseringa (fantastisk ord, ikkje sant?) vil foregå ved hjelp av at eg går ut ifra ein gitt tidsperiode, 60- til 80-tallet, og ved ei rotering av sjangrane, (dag 1=alternative, dag 2= Blues osv, heilt fram til techno, etter den byrjar eg på nytt.) Eg har gitt meg lov til å velge mellom dei tre første songane som då vil vise seg på skjermen.

Endret av turnipkongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som ihuga Spotify-bruker synes jeg dette var et kreativt tema, sikkert ikke alltid så enkelt.

 

Er det bare tittel eller også tekst du vil la deg inspirere av? Foreslår at du evt legger til link til teksten også. ;) Ser i så fall spesielt frem til visualiseringen av sjangrer med lite tekst og intetsigende titler, som klassisk og techno. :grin:

Lenke til kommentar

Ang. dag 3

 

Main Entry: sim·i·le

Pronunciation: \ˈsi-mə-(ˌ)lç\

Function: noun

Etymology: Middle English, from Latin, comparison, from neuter of similis

Date: 14th century

: a figure of speech comparing two unlike things that is often introduced by like or as (as in cheeks like roses)

 

Nope, jeg synes du løste oppgaven utmerket. Ble egentlig bittelitt skremt da jeg så hva du hadde fått tildelt. Bakgrunnen ble kanskje litt mørk for meg.

Endret av SjitHue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...