Gå til innhold

– 18 Android-telefoner i år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konge! =D

Jeg gleder meg til å se hvor bra de nye er. Personlig synes jeg HTC Dream har svært få mangler, så lurer fælt på hvordan de skal klare å overgå den!

Skrevet
Konge! =D

Jeg gleder meg til å se hvor bra de nye er. Personlig synes jeg HTC Dream har svært få mangler, så lurer fælt på hvordan de skal klare å overgå den!

Lage en uten de få manglene ? : 3

Skrevet (endret)

Det er mange produsenter som har sagt at de ønsker å slippe Android-telefoner

Denne setningen lurte meg ved første øyekast. Mange produsenter vil helst slippe å gi ut disse telefonene? Samme setning kan bety to helt forskjellige ting :p Men slipper man egentlig mobiler?

Endret av Marcyss
Skrevet

Wow! Jeg hadde håpet på mange alternativer men SATAN så mange det skulle være da. Nei, ingen tvil om at Android kommer til å overta markedet. :thumbup:

Skrevet

18 telefoner i år.. Fint det.. men vi kommer ikke til å se noen av dem i Norge. Jeg er glad for at HTC slipper Magic her. Synes det er spennende at så mange produsenter velger å lage telefoner med Android. Det er liten tvil om at Android kommer til å klore til seg en bit av markedet.

Skrevet

Det kommer nok en masse tlf med Android. Personlig har jeg satt alle mobilkjøp på vent nå i påvente av hva som kommer av tlf med Andriod. Et av mine krav er et ok kamera med blitz og autofokus, det er litt for lite å velge i nå, men om et år er det sikkert en masse gode Android tlf.

Skrevet

Google er fantastisk smarte. Å lage et godt operativsystem som åpen kildekode og gjøre det tilgjengelig for de som vil bruke det, er rett og slett genialt og eneste "medisinen" for å ta inn på/ta igjen Apple. Gleder meg til slutten av året når vi ser fullt av Android-telefoner på markedet (forhåpentligvis også i Norge) med applikasjoner som Skype, Spotify osv osv. :grin:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...