Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket, men hun har bedre snitt - irriterende.


Gjest Navn deg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Navn deg selv

Hei!

 

Er forelsket i en jente, men hun har bedre karakterer en meg. Hun har 5 og 6'ere.

Sikkert en noen firere også.

 

Det irriterer meg =( Føler liksom at vi ikke passer sammen.

 

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Er forelsket i en jente, men hun har bedre karakterer en meg. Hun har 5 og 6'ere.

Sikkert en noen firere også.

 

Det irriterer meg =( Føler liksom at vi ikke passer sammen.

 

What to do?

 

Hva slags karakterer har du selv?

 

Du må bare ta et tak for å bli flinkere på skolen, glemme denne jenta, eller bare akseptere at hun har bedre karakterer enn deg. Hvis hun liker deg også, kan du be henne om å få dårligere karakterer for din skyld.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
What to do?

Du må skjerpe deg. Hør her, dette er i dine hender. Du kan enten akseptere at hun har bedre karakterer enn deg, eller så må du få bedre karakterer. Jeg vil tro at det er et mer underliggende problem, da jeg er i samme situasjon som deg. Den jenta jeg liker/prøver meg på har bedre karakterer enn meg, og det vekker konkurranseinstinktet mitt til de grader... men gjør det at jeg ikke vil prøve meg på henne, hemmer det meg?

 

Herregud, hun er jo min type jente; smart, mørk og lav... men hun er kun en jente, av ca. 500 000 jenter i Norge i alderen 18-29. (ca. tall, sjekk på SSB om du tviler). Hun er ikke noe skummelt vesen, som har høyere verdi enn meg. Hun har sine kvaliteter (skoleflink osv), men jeg har mine (evne til å forstå mennesker + mye mer). Hva er dine gode sider?

 

Jeg er under 1,65 høy, snart atten og lider av å hele tiden må se meg i speil for å være fornøyd med det jeg ser. Noen dager er alt bra, andre dager er det dårlig... men jeg slåss alltid mot mine indre demoner. Har du noe som plager deg, så konfronter det. Du kan ikke slippe unna virkeligheten, hvor enn mye du prøver.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Navn deg selv du også
What to do?

Du må skjerpe deg. Hør her, dette er i dine hender. Du kan enten akseptere at hun har bedre karakterer enn deg, eller så må du få bedre karakterer. Jeg vil tro at det er et mer underliggende problem, da jeg er i samme situasjon som deg. Den jenta jeg liker/prøver meg på har bedre karakterer enn meg, og det vekker konkurranseinstinktet mitt til de grader... men gjør det at jeg ikke vil prøve meg på henne, hemmer det meg?

 

Herregud, hun er jo min type jente; smart, mørk og lav... men hun er kun en jente, av ca. 500 000 jenter i Norge i alderen 18-29. (ca. tall, sjekk på SSB om du tviler). Hun er ikke noe skummelt vesen, som har høyere verdi enn meg. Hun har sine kvaliteter (skoleflink osv), men jeg har mine (evne til å forstå mennesker + mye mer). Hva er dine gode sider?

 

Jeg er under 1,65 høy, snart atten og lider av å hele tiden må se meg i speil for å være fornøyd med det jeg ser. Noen dager er alt bra, andre dager er det dårlig... men jeg slåss alltid mot mine indre demoner. Har du noe som plager deg, så konfronter det. Du kan ikke slippe unna virkeligheten, hvor enn mye du prøver.

 

Lykke til :)

Takk for kjempte flott svar! :)

Er snart 16 og under 1,65 selv "/

 

PS: For dem som tror jeg er troll kan gå å henge seg.

Lenke til kommentar

Spiller det egentlig noen rolle hvis det skulle vise seg at hun liker deg? Bare for å si det slik: karakterer har aldri vært noe jeg har tenkt over engang når jeg har vært på utkikk etter kjæreste, og for å være ærlig så trenger det ikke å ha så mye å si heller. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Selv har jeg toppkarakterer, og mislikerer sterkt de fleste andre som har det.

Why? Er det pga du liker å føle deg best?

Sannsynligvis. Og når de også vil føle seg best sier det seg selv at noe kræsjer et eller annet sted.

 

Du insinuerer vel ikke at det er noe galt i å like å føle seg best? Alle liker vel det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Særdeles umodent og useriøst å be folk om å gå og henge seg fordi de anser dette som trolletråd. Forumet har desverre alt for mange troll, så at noen småtvilsomme tråder kanskje kan oppfattes som det, er ikke noe rart. Men jeg svarer ut ifra at dette er et faktisk problem.

 

Personlig ser jeg ikke noe problemer med at dama mi har et vesentlig høyere karaktersnitt enn det jeg hadde da jeg gikk ut av skolen. Men dersom hu er av den typen som absolutt skal informere deg om det til en hver tid, så skjønner jeg at det kan bli problematisk. I så fall er det kanskje å prøve å la forelskelsen gå over til du finner noen du tilsynelatende passer bedre sammen med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...