Gå til innhold

XBOX 360 20GB HDD - Ingen som har det lenger?


Raste

Anbefalte innlegg

Hei,

 

fikk meg Xbox tidlig i uka, og jeg er storfornøyd med den så langt. Det eneste er at jeg kjøpte Arcade pakken, og det er som dere alle vet ingen HDD i. Så jeg lurer på om hvor man kan få rimeligst HDD hen og om noen steder har 20GB lenger på markedet?

 

Tror ikke jeg bruker så mye plass på HDD, men er greit uanset og så er det en ting til.

Når man skal legge inn spill på HDDen, hvor stor plass tar et spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vennligst merk dere dette fra retningslinjene:

 

Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser.

 

 

Flere innlegg som bryter med dette er fjernet fra tråden.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Har han HD-TV burde han såklart å for HDMI kabel, skal love deg trådstarter at å gå fra komponent til HDMI kabel er som og å fra en Lada til en Lamborghini.

 

Forskjellen mellom komponent og HDMI er minimal. Begge støtter 1080p. Skulle det i det ehele tatt være noe særlig synlig forskjell, beror det mer på skjermen enn selve grensesnittet.

 

Ett spill tar rundt 5-6 gb. Så 20gb er veldig liten plas når du skal innstallere spill, for du får bare bruke 13gb av plassen på harddisken til det. Best å kjøpe 60/120gb :)

 

5-6 GB er det vanlige, men det kan variere alt fra rundt 3 GB til nesten 7 GB, det kommer helt an på hvilket spill det er. På den ene 360-en jeg har, har jeg 4 spill installert på en 20 GB harddisk.

 

Se f.eks. her.

Lenke til kommentar
Har han HD-TV burde han såklart å for HDMI kabel, skal love deg trådstarter at å gå fra komponent til HDMI kabel er som og å fra en Lada til en Lamborghini.

 

Forskjellen mellom komponent og HDMI er minimal. Begge støtter 1080p. Skulle det i det ehele tatt være noe særlig synlig forskjell, beror det mer på skjermen enn selve grensesnittet.

 

Ett spill tar rundt 5-6 gb. Så 20gb er veldig liten plas når du skal innstallere spill, for du får bare bruke 13gb av plassen på harddisken til det. Best å kjøpe 60/120gb :)

 

5-6 GB er det vanlige, men det kan variere alt fra rundt 3 GB til nesten 7 GB, det kommer helt an på hvilket spill det er. På den ene 360-en jeg har, har jeg 4 spill installert på en 20 GB harddisk.

 

Se f.eks. her.

 

Jeg brukte nå Componentkabel på HD-TV'en min også bytta jeg til HDMI, merka med engang stor forskjell.

Lenke til kommentar
brukte nå Componentkabel på HD-TV'en min også bytta jeg til HDMI, merka med engang stor forskjell.

 

Da er det i så fall skjermen din som har dårlig behandling av komponentsignalet.

 

Dette var et tema som ble lagt dødt for lenge siden. Det er visse forskjeller, og endel fordeler ved å ha et digitalt versus et analogt signal, men alt i alt er det mulig å produsere nesten identisk bildekvalitet med begge.

Lenke til kommentar
Har han HD-TV burde han såklart å for HDMI kabel, skal love deg trådstarter at å gå fra komponent til HDMI kabel er som og å fra en Lada til en Lamborghini.

 

Forskjellen mellom komponent og HDMI er minimal. Begge støtter 1080p. Skulle det i det ehele tatt være noe særlig synlig forskjell, beror det mer på skjermen enn selve grensesnittet.

 

Ett spill tar rundt 5-6 gb. Så 20gb er veldig liten plas når du skal innstallere spill, for du får bare bruke 13gb av plassen på harddisken til det. Best å kjøpe 60/120gb :)

 

5-6 GB er det vanlige, men det kan variere alt fra rundt 3 GB til nesten 7 GB, det kommer helt an på hvilket spill det er. På den ene 360-en jeg har, har jeg 4 spill installert på en 20 GB harddisk.

 

Se f.eks. her.

 

Jeg brukte nå Componentkabel på HD-TV'en min også bytta jeg til HDMI, merka med engang stor forskjell.

 

Du mener ikke kompositt kabel?

Lenke til kommentar
Jeg mener kompositkabel. Jo, det beror nok mer på skjermen, men hvis det ikke i praksis er noe stor forskjell hvorfor er det laget HDMI kabler da?

 

Komponent kabel og komposit kabel er to veldig forskjellige ting, som du ikke må forveklse.

Regner med du mente forkjellen fra kompositt til HDMI var stor, og at det var en leif da du skrev komponent.

Ser du forskjell på HDMI og komponent har du enten dårlig inngang av det ene eller andre, eller veldig bra syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...