Gå til innhold

Tilbakemelding på http://www.kristiansund-hk.no/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det første jeg reagerte på var at den er alt for bred. Joda, den justerer seg etter bredden på nettleseren, men nå har jeg ganske stor skjermoppløsning og nesten 1680 pixler blir litt i største laget.

 

Det hadde jeg ikke tenkt over, takk. Skal vurdere å legge på en max-width, men har nå inntil videre satt siden til en fast bredde.

Lenke til kommentar

1: Sideskroll på 1024*768 med taskbar på siden av skjermen (Du har ingen unnskyldning her forresten. Er jo masse hvitt intetsigende tomrom jo)

2: Hvordan skal jeg se at dette har noe med håndball å gjøre?

3: Bytt favicon

4: Skrivefeil

5: Den submenysaken som kommer fram under styre, utvalg og trenere er altfor treg, og overskriften er for lang

6: Jeg må i tillegg vente til hele den submenysaken har rullet seg ut før jeg kan gå på subsubmenyer av Lag. Utrolig irriterende, og noe jeg fant ut etter en altfor lang tid.

7: Dærsken, får det ikke til å funke, igjen

8: Revurder typografi

9: Ingen bilder? Motiv bør da ikke være så vanskelige å finne?

10: Dårlig oppløsning på samarbeidspartnerlogoer.

Lenke til kommentar
1: Sideskroll på 1024*768 med taskbar på siden av skjermen (Du har ingen unnskyldning her forresten. Er jo masse hvitt intetsigende tomrom jo)

2: Hvordan skal jeg se at dette har noe med håndball å gjøre?

3: Bytt favicon

4: Skrivefeil

5: Den submenysaken som kommer fram under styre, utvalg og trenere er altfor treg, og overskriften er for lang

6: Jeg må i tillegg vente til hele den submenysaken har rullet seg ut før jeg kan gå på subsubmenyer av Lag. Utrolig irriterende, og noe jeg fant ut etter en altfor lang tid.

7: Dærsken, får det ikke til å funke, igjen

8: Revurder typografi

9: Ingen bilder? Motiv bør da ikke være så vanskelige å finne?

10: Dårlig oppløsning på samarbeidspartnerlogoer.

 

1. Du har rett, jeg har faktisk aldri tenkt på dette med taskbar, dumt av meg.

2. Siden er jo i stor grad for de som vet hva kristiansund håndballklubb er og ønsker å bli med eller hente kontaktinformasjon eller sjekke opp treningstider.

3. Ja jeg vet, jeg er lat.

4. Det er ikke jeg som skriver på nettsiden, men ja jeg har sagt det til dem flere ganger.

5. Jeg er klar over det og vurderer å gå vekk fra dropdown menyer, de har en del problemer som jeg ikke er helt fornøyd med.

6. hmm, sist jeg testet fungerte det tilfredstillende, men det er mulig du sitter på en maskin eller en nettleser som ikke tar javascript på noen god måte. Det er jo selvfølgelig ingen unskyldning.

7. huff, beklager.

8. Typografien er egentlig grei synes jeg.

9. Nei, men de som skriver artikler er late og jeg sier det hver gang jeg har mulighet. Jeg kan ikke tvinge dem til å bruke bilder.

10. Jeg vet, det var det beste vi kunne skrape sammen.

Lenke til kommentar
6. hmm, sist jeg testet fungerte det tilfredstillende, men det er mulig du sitter på en maskin eller en nettleser som ikke tar javascript på noen god måte. Det er jo selvfølgelig ingen unskyldning.

10. Jeg vet, det var det beste vi kunne skrape sammen.

6: FF 3.0.12. Funket bra i Chrome

10: Samarbeidspartnerne har sikkert ingenting imot å sende større logoer eller i vektorformat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...