Gå til innhold

Gamle menn som utnynttes av unge thailandske damer


Anbefalte innlegg

Norge er også en del av sexindustrien i thailand, da norske turister legger igjenn mangfoldige kroner, gjennom sexrelatert handel.

Nå kan du godt være litt forsiktig med begrepene. "Norge" er ikke del av noen sexindustri, selv om altfor mange nordmenn oppfører seg forkastelig (for å si det mildt).

 

Slik kunne jeg ha beskrevet Norge:

"Nordmenn er vant med en velfungerende stat, derfor uttrykker de gjerne sin skuffelse når de føler at staten ikke leverer." Her har jeg tatt "syt" og endret det til noe som lyder mer positivt.

 

Er det ikke bedre å innrømme at man har betydelige problemer enn å prøve å endre definisjonen av "problem" slik at man kommer bedre ut? Man kunne på papiret ha "utryddet" fattigdom ved å endre fattigdomsgrensa, men hva ville vært poenget med det? De samme menneskene ville fortsatt hatt de samme problemene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.............................. 30% prosent av befolkninga i Thailand lever under fattigdoms grensa.....................

 

En liten avsporing, men det kommer kansje som en overaskelse på deg at alle studenter i Norge som kunn lever på studielånet og ikke har noen jobb utenom eller sommerjobb lever under fattigdommsgrensa (ca 20 000 kr under hvis jeg ikke husker helt feil). Og disse studentene skal altså ha fagbøker, betale semesteravgift, ol. også ut av dette studielånet.

 

Det er vel kansje heller definisjonen av fattigdommsgrensa som er litt feil. En student som lever på kunn studielån eller jobber veldig lite utenom studielånet lever altså under fattigdommsgrensa, men denne studenten lider ikke akkurat noe nød. Det er bare at denne studenten ikke kan gå på byen hver helg og ikke akkurat kan ta så mange hjemreiser eller spise noe serlig ute på restaurant.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...