Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gravid av tørrpuling?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Bekymret_*

Var med dama i helga og det endte opp med at vi "tørrpulte" til slutt gikk det for meg. Hun hadde truse og jeg bokser på men var ganske vått så er litt bekymret for om det kunne kommet noe gjennnom. Tror dere det er noe kjangs for det?

 

Er det bare godt for jenta? Hun fikk noen utrykk som det så ut som det gjorde vondt for henne, til slutt spurte jeg men hun svarte bare at det ikke gjorde det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var med dama i helga og det endte opp med at vi "tørrpulte" til slutt gikk det for meg. Hun hadde truse og jeg bokser på men var ganske vått så er litt bekymret for om det kunne kommet noe gjennnom. Tror dere det er noe kjangs for det?
Ingen fare, det er så godt som umulig. Ingen verdens grunn til å bekymre deg

 

 

Er det bare godt for jenta? Hun fikk noen utrykk som det så ut som det gjorde vondt for henne, til slutt spurte jeg men hun svarte bare at det ikke gjorde det..

Klart fikk hun vondt, ellers hadde hun ikke vonde utrykk. Ikke alle klager da, så når hun sa hun ikke hadde det var det sikkert for å la deg holde på med det du likte så godt. Les ansiktsutrykkene og bevegelsene hennes med kroppen. Ser det ut som hun får vondt så er det svært sannsynlig at hun faktisk gjør det. Legg da mindre vekt på henne

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Fjas, usakligheter og annet fjoll er slettet fra tråden. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '6' innlegg slettet fra tråden.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg svarer igjen... Sjangsen for at hun er gravid er svært liten. For å bli gravid må penis være inni vaginaen og derfra må sæden sprutes inn. Det gjorde jo ikke dere.

det er ikke sant.

Om foreksempel en mann onanerer og deretter tar en kvinne i hånden som siden klør seg nedentil kan det faktisk være nok.

 

TS: hvis du får helt åndenød av tanken på at hun kan være gravid, få henne til å ta en angrepille. Det begynner kansje å bli litt seint, i så fall er det bare å vente og se. Men absolutt mest sannsynlig er hun ikke gravid. Det må jo dessuten også passe med perioder etc etc.

Lenke til kommentar

For og si det sånn: jeg har og er fremdeles i en ekstremt vanskelig situasjon på grunn av et ekstremt usannsynlig (u)lykketreff. Jeg har kansje blitt litt paranoid av det, men spør du han som vant 92 millioner i vikinglotte hvordan han klarte det, så svarer han vel bare at "det skjedde".

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
det er ikke sant.

Om foreksempel en mann onanerer og deretter tar en kvinne i hånden som siden klør seg nedentil kan det faktisk være nok.

 

Feil. Sædceller dør i luft, innen få sekunder.

 

Og i det aktuelle tilfellet her er det nok ingen sjangs.

 

 

Og for de som lurer: tørrpuling kan være ganske ubehagelig. Jeg liker ikke å få trusa mi "stappet" opp i fitta, og siden det har lett for å skje når man tørrpuler, synes jeg at tørrpuling har en tendens til å være ganske ubehagelig.

Lenke til kommentar
Feil. Sædceller dør i luft, innen få sekunder.

 

kilde?

 

Sjansen for å vinne i lotto er nok større ja, men finnes jenter som har blitt gravide av lignende før. Penis trenger ikke være inne i skjeden for at jenta skal bli gravid. Men, i tillegg måtte jenta vært i en spesifikk del av menssyklusen. Altså - veldig liten sjanse for at dere bakte boller av tørrgjær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Feil. Sædceller dør i luft, innen få sekunder.

 

kilde?

 

Sjansen for å vinne i lotto er nok større ja, men finnes jenter som har blitt gravide av lignende før. Penis trenger ikke være inne i skjeden for at jenta skal bli gravid. Men, i tillegg måtte jenta vært i en spesifikk del av menssyklusen. Altså - veldig liten sjanse for at dere bakte boller av tørrgjær.

 

Ung.no

 

Har lest det flere andre steder også, men dette får holde for denne gang.

 

Jeg vil gjerne se et eksempel på en jente som har blitt gravid av lignende, siden du hevder det:)

Lenke til kommentar

Her er det snakk om med undertøy, og altså har sæden to ekstra barrierer å komme gjennom før de i det hele tatt er fremme ved kjønnsorganet til jenta.

 

Og jeg tipper at penis har vært delvis inne (i alle fall mellom kjønnsleppene) i de tilfellene du påstår at du refererer til.

Det er selvsagt (kvalifiserte) gjetninger fra min side, men du kan ikke akkurat si imot meg.

Lenke til kommentar
Feil. Sædceller dør i luft, innen få sekunder.

 

kilde?

 

Sjansen for å vinne i lotto er nok større ja, men finnes jenter som har blitt gravide av lignende før. Penis trenger ikke være inne i skjeden for at jenta skal bli gravid. Men, i tillegg måtte jenta vært i en spesifikk del av menssyklusen. Altså - veldig liten sjanse for at dere bakte boller av tørrgjær.

 

Ung.no

 

Har lest det flere andre steder også, men dette får holde for denne gang.

 

Jeg vil gjerne se et eksempel på en jente som har blitt gravid av lignende, siden du hevder det:)

 

Sekunder? DET er å overdrive.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...