arela Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Ja, hastighetseffekten er nok en positiv "bivirkning" av vannmassene.
sn0dig Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 I mangel av en ny tråd for juli så får jeg poste her da.. Noen fra bææærgen
von-schnellfahrer Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 (endret) Kanskje det er noen golfinteresserte her inne? Her er i hvertfall tre av de i alt 250 bildene jeg ga til golfklubben min, da jeg tok bilder fra de to første dagene av Norgesmesterskapet i laggolf for juniorer... Endret 2. juli 2009 av von-schnellfahrer
Bjørnli Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Likte bilde nr 2 beste, stilige bilder ellers, men 2rn var favoritten, spiller golf selv men ikke gjort på 1-2 år nå, har Callaway golfsett(husker ikke hvilken serie), men var no dyre greier fattern vant for over 7 år siden:P
Anew Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 2'ern var fin ja - litt liv i bildet - men hva i heite er det for slags glass du har brukt? Spesielt på det første var bokeen veldig lite pen.
von-schnellfahrer Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Blendet ned mye? niks... f/5.6 på nr1 og f/5 på nr2... (Tatt i sterk sollys)
RandiA Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 I mangel av en ny tråd for juli så får jeg poste her da.. Det er nok laget en juli-tråd også, den kom opp i rett tid.... RandiA
sn0dig Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 I mangel av en ny tråd for juli så får jeg poste her da.. Det er nok laget en juli-tråd også, den kom opp i rett tid.... RandiA Den kom en stund etter at jeg postet. Sjekk tid og dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå