Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner? Noe mer? Hva vil han?


Gjest Gjestejente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit du hva? Jeg merker at jeg blir gal i hodet av dette...

 

Tenke tenke tenke HELE dagen. Jeg vil ikke skremme han vekk ved å være for pågående, jeg vil ikke miste han fordi jeg ikke viser interesse. Jeg skjønner meg ikke på han rett og slett.

 

Jeg føler altfor mye mer enn jeg burde.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
Har du egentlig noe liv utenom diskusjon.no?

 

Siden du skriver oppdatering hvert femte minutt tenker jeg på?

 

Kanskje en liten pause fra maskinen hadde gjort deg godt.

 

Enkelt å skrive her når jeg sitter foran pc'n på jobb hele dagen :p

 

Hvis du uansett bare skal skrive drit hver gang du er innom kan du vel like så godt holde deg borte :D:thumbs:

 

 

(nå fikk jeg kosemosa litt på han før jeg reiser)

Lenke til kommentar

Jeg mener du forsøpler forumet. Dette er et sted for diskusjoner og spørsmål, ikke for å ha sin private spammetråd som man oppdaterer fem ganger i timen.

 

Det har man twitter og blogger til.

 

Forøvrig anbefaler jeg deg å ikke være så jævli desperat. Finnes ikke verre turn-off.

Lenke til kommentar
Lite tips til deg trådstarter = vær litt mer avslappet, og ikke overanalyser alt han gjør. Ta tinga som de kommer, han er definitivt interessert. :)

Flott du gir slike banebrytende tips! Et friskt pust av nye meninger er nettopp hva denne tråden trenger :) dette kommer trådstarter til å ta innover seg på et blunk!

Lenke til kommentar

Så nå skal ikke jeg få mine sårt trengte oppdateringer fordi et troll sier du forsøplet forumet? :p

 

Hold oss oppdatert du.. Men du må også begynne å høre litt på oss. Ingen flere "Nå har han ikke svart på SMS på en time, dette går til helv**te!"

 

Det er tydelig som dagen at han liker deg, og vil noe mer. Det er bare din egen usikkerhet som smitter over på han, som gjør han usikker på hva du vil. DU (ja du ja!) må bryte denne onde sirkelen og begynne å gi han så tydelige tegn som over hodet mulig. Og så litt tydeligere.

Vi gutta tar ikke hint. Signalene du TROR han har fått, har han ikke tatt.. Signalene du VET han har fått, har han ikke tatt.

Men signalene han gir deg, er tydelige som dagen, og det er på tide at du ser dem. :)

Lenke til kommentar

Så man er et Troll fordi man påpeker at dette er et diskusjonsforum og ikke en bloggside?

 

Dersom du er så vanvittig interessert i hva hun tenker til enhver tid så få msn-adressen hennes. Så kan dere drive med håpløs jenteanalysering til øyna triller ut.

Lenke til kommentar

Hvis jeg er den eneste som er intressert i hvordan dette forløper seg, og vil svare på spm så kan jeg for all del ta dette over PM.

Men hittil er det vel kun deg som har reagert på at denne tråden fortsatt har aktivitet, og tydeligvis irriterer deg grenseløst over det. :)

 

Må være slitsomt å gå rundt å irrtere seg over sånne små ting..

 

Som jeg skrev lenger opp.. Det er ingen som tvinger deg til å lese denne tråden. Du vet jo hva den heter, så hvorfor ikke bare ignorere den?

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...