Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner? Noe mer? Hva vil han?


Gjest Gjestejente

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestejente

Saken er:

 

Jente 24, gutt på 30. Vi ble kjent for ca halvannen måned siden, bor i nærheten av hverandre og har i det siste vært mye sammen. De siste 3 ukene har vi vært sammen minimum annenhver dag, alt fra bare å se film hjemme hos en av oss, reise på dagstur med bilen, eller bare sitte hjemme å skravle over en pils. Vi kan være sammen hele dagen, hele kvelden og hele natten, med alt det innebærer. Vi har en del sex, men vi kan også være sammen hele dager uten å ha oss.

 

Jeg føler egentlig "ingenting". Jeg er ikke betatt eller forelsket, men jeg begynner å lure litt på hva han egentlig "vil". Ingen her kan selvfølgelig svare på det, men for eksempel: fredag kveld var vi sammen, natt til lørdag sov vi sammen, lørdag morgen gikk vi hvert til vårt for å spise frokost, dusje osv. En time senere fikk jeg sms hvor han lurte på om vi skulle dra på tur med bilen. Vi var borte hele dagen og hadde det veldig koselig. Når vi kom hjem på kvelden gikk vi igjen hvert til vårt, men ca halvannen time senere lurte han på om vi skulle se en film. Som natten før, sov jeg over hos han igjen.

 

Sånn går no dagan.. Spørsmålet er; hva er det han vil? Behandler dere jenter dere ikke er interessert i på "den" måten? Jeg tenker som så at hvis han kun vil ha sex, hadde vi ikke trengt å gjøre alt det andre. Det vet han også..

 

Jeg veit ikke om jeg skal la følelsene komme, eller om jeg bare skal fortsette å holde igjen i tilfelle det viser seg at jeg bare er tidsfordriv... Samtidig syns jeg det er altfor tidlig å spørre han hva han vil, i tillegg blir det litt feil når jeg selv ikke vet hva jeg vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_TS_*
hva her er det som tilsier at han ikke er interessert i deg?

 

Er du usikker spør du han rett ut, gutter liker sånt :)

 

Tja... Vi er overhode ikke "kjærester" når vi er ute. Når vi er inne er det kosing og kyssing og armkrok hele tiden, men så fort vi er ute er vi mer "venner på tur". Ikke at jeg føler behov for å leke kjærester, men det er en veldig rar ting.

Jeg vet han ikke er sånn fordi han er flau over meg siden jeg har møtt flere av kompisene hans (de vet riktignok ikke hva vi driver med) og vi har mange felles bekjente. Hver gang vi har vært på tur har vi reist 10 - 20 mil av gårde, så er ikke fordi han er redd for å møte på kjentfolk heller.

 

Jeg vil ikke begynne å spørre han ennå. Det er altfor tidlig, både i tid og for meg (vet som sagt ikke helt hva jeg vil selv). Kunne bare vært greit å vite om dette er sånn man oppfører seg mot en fucking good friend eller om det kan være noe mer. (mine knullekompiser tidligere har vært mer av "tøm&røm"-typen så jeg aner virkelig ikke)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
Kanskje han er glad i deg som en venninne, samtidig som han rett som det er har lyst på deg. Ikke en helt umulig situasjon.

 

Nettopp i de baner jeg tenker. Problemet er hvis han er interessert i noe mer, mens jeg slår meg til ro med den forklaringen og distanserer meg følelsesmessig.

 

Ja jeg vet jeg bør spørre :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tja.. hvis du ikke vet hva du vil selv, så ville jeg ventet litt med å spørre.. det kan jo bli litt vanskelig å svare på for han, om han heller ikke vet helt hvor han vil med det.

 

Håper flere gutter kommer og svarer her, er en intr. situasjon som flere av oss skulle likt å se "svar" og synspunkter på =)

Lenke til kommentar

Støtter Paper her..

TS er jo tydeligvis ikke helt sikker på hva som skjer, noe det virker som han heller ikke er. Så da er det ikke mye annet å gjøre enn å senke skuldrene, ikke tenke for mye på det, og heller bare nyte det som skjer. :)

Så kan fremtiden bringe det fremtiden bringer..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Svar jo :)

 

Jeg har ikke gjort noe som helst ang. å snakke med han om hva som skjer.

Han snakker en del om forhold generelt for tiden, noe som kanskje kan tolkes i "min" retning? :blush:

 

Vi er like mye sammen, ca hver dag fortsatt. Sover mye hos hverandre og har det egentlig topp. Han er til og med like interessert i å tilbringe tid med meg når jeg har uka mi, så det beviser vel i det minste at det ikke er KUN sex han er ute etter... Eller..?

 

For to helger siden møtte jeg til og med moren hans, og for litt siden fortalte han meg hvor godt hun hadde likt meg. Hmm...

 

Jeg begynner virkelig å like han... *sukk*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Han liker deg, helt definitivt. Ingen menn/gutter jeg kjenner hadde "giddet" alt det der hvis de bare var interessert i litt "tøm og røm".

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
Han liker deg, helt definitivt. Ingen menn/gutter jeg kjenner hadde "giddet" alt det der hvis de bare var interessert i litt "tøm og røm".

 

Jippi... :D

 

Han er til og med like interessert i å tilbringe tid med meg når jeg har uka mi, så det beviser vel i det minste at det ikke er KUN sex han er ute etter... Eller..?

 

..eller han bryr seg ikke om den :ph34r:

 

men virker som han liker deg ja =) glhf ;)

 

Høhø... Ja kanskje, bortsett fra at han ikke slipper til ;) glhf? :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Håper håper..

Om vi ikke ses en dag snakker vi sammen på sms/msn uansett. Om han er borte en kveld sender han alltid sms og spør om jeg har hatt en fin dag eller hva jeg driver med osv. Me like. :) Sikkert fordi jeg er vant til gutter som aldri sender sms...

 

Og ikke ofte man finner en som matcher alle punktene på "jeg vil ha"-lista mi. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Vel, jeg går vel på en smell snart.. Jeg begynner å få følelser, så får jeg en sms om at han har fått seg dame ellerno. Ikke at jeg skjønner hvordan han evt får tid til å møte noen andre men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...