Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner? Noe mer? Hva vil han?


Gjest Gjestejente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sukk.. Jeg savner'n...

 

Ikke sett eller snakka med han siden tirsdag morgen (bare oss to), fikk én tekstmelding natt til i går.

Jeg sender ikke melding bare på trass siden han har ferie og er konstant opptatt. *teit*

 

Jeg og ei venninne satt ute i går og han kom forbi.. Hjertet mitt hoppa helt seriøst i brystet på meg og fortsatte å banke hardt lenge etterpå.

 

Er jeg forelska tro? :blush:

Ikke sende melding på trass fordi han har ferie og har ting å gjøre i ferien? :|

Et glimrende eksempel på tankegangen til dere jenter som vi gutta aldri kommer til å forstå oss på :p

 

Din mangel på initiativ kan tolkes feil av han og han kan tvile på hva du vil med dette, noe som vil hindre han i å dra dette videre, som hindrer deg til å ta initiativ, etc, etc, etc. En ond sirkel som en av dere må bryte ut av.

 

Og ja, du er forelsket.. Det kunne jeg fortalt deg for 2 sider siden ;)

 

Herregud. Lever denne tråden ennå. Lag en blogg.

Den lever i beste velgående :) Greit å ha en gledestråd innimellom alle problemene der ute..

Ingen tvinger deg til å lese den iaf :)

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt meg litt på denne tråden, og lest gjennom hele. Du virker veldig pessimistisk og ganske tilbakeholden.

Men grunnen til at jeg setter meg ned for å skrive i tråden er fordi at jeg tror du kanskje har latt det gå for lenge uten å si noe til han.

Jeg aner ikke hva følelsene eller tankene hans er, men det bare virker litt på meg som om han kanskje kan begynne å tro at du bare vil være pulevenn med han, og ikke noe mer. Leser at du konstant er redd for at det bare skal gå over hvis dere ikke tar steget videre, men likevel vil du ikke ta det. Du sa i starten at han akkurat hadde kommet ut av et forhold, og ikke ville haste ting. Og det kan virke som om du er veldig opphengt i det. Men det er fullt mulig å vente for lenge, slik at du mister sjangsen, og at han mister interessen fordi forholdet ikke går noen steder. Og siden du ofte tenker negativt og setter spørsmål ved så mye i denne tråden, kan det være at han plukker opp de signalene selv, når dere er sammen. Noe som kan styrke følelsene av at han ikke kommer noen steder med deg, og at det bare er en sommerflørt.

 

jeg synes det er gått altfor lang tid fra du skulle ønske dere hadde praten. Og du burde snakke med han om det så fort som mulig.

 

Beklager at jeg er så negativ, men jeg følte bare for å få sagt det. Håper alt vil fortsette å være helt knall for deg og han. Missunner dere begge!

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke lyst til å blogge... Liker bedre å skrive her :thumbdown:

 

Og Smurstafa: Taktikken er sikkert feil, men hvorfor kan ikke han sende melding da? Selv om han har mye å drive med kan han vel ta kontakt, hvis han tenker på meg? Fungerer ikke dere mannfolk sånn at hvis han ikke sender melding, så ofrer han meg ikke en tanke? :p

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig ikke lyst til å blogge... Liker bedre å skrive her :thumbdown:

 

Og Smurstafa: Taktikken er sikkert feil, men hvorfor kan ikke han sende melding da? Selv om han har mye å drive med kan han vel ta kontakt, hvis han tenker på meg? Fungerer ikke dere mannfolk sånn at hvis han ikke sender melding, så ofrer han meg ikke en tanke? :p

hæ? kan da tenke på folk uten å sende en mld.... vet jeg tenker på en jente jeg liker en del, en spammer henne ikke ned heller da.

Lenke til kommentar
Jeg har fulgt meg litt på denne tråden, og lest gjennom hele. Du virker veldig pessimistisk og ganske tilbakeholden.

Men grunnen til at jeg setter meg ned for å skrive i tråden er fordi at jeg tror du kanskje har latt det gå for lenge uten å si noe til han.

Jeg aner ikke hva følelsene eller tankene hans er, men det bare virker litt på meg som om han kanskje kan begynne å tro at du bare vil være pulevenn med han, og ikke noe mer. Leser at du konstant er redd for at det bare skal gå over hvis dere ikke tar steget videre, men likevel vil du ikke ta det. Du sa i starten at han akkurat hadde kommet ut av et forhold, og ikke ville haste ting. Og det kan virke som om du er veldig opphengt i det. Men det er fullt mulig å vente for lenge, slik at du mister sjangsen, og at han mister interessen fordi forholdet ikke går noen steder. Og siden du ofte tenker negativt og setter spørsmål ved så mye i denne tråden, kan det være at han plukker opp de signalene selv, når dere er sammen. Noe som kan styrke følelsene av at han ikke kommer noen steder med deg, og at det bare er en sommerflørt.

 

jeg synes det er gått altfor lang tid fra du skulle ønske dere hadde praten. Og du burde snakke med han om det så fort som mulig.

 

Beklager at jeg er så negativ, men jeg følte bare for å få sagt det. Håper alt vil fortsette å være helt knall for deg og han. Missunner dere begge!

 

Uff, jeg er redd du kan ha rett. Jeg er bare så redd for å skremme han vekk at jeg lar han få altfor mye tid til å tenke uten at jeg presser på... Jeg sier jo i det minste til han at jeg liker han osv, det er mer enn han gjør til meg.. Jeg har tatt initiativ til å møtes MYE i det siste, så jeg skjønner det ikke helt hvordan han kan tro jeg har mistet interessen...

 

Nå ble jeg litt nervøs :ohmy:

 

Jeg har egentlig ikke lyst til å blogge... Liker bedre å skrive her :thumbdown:

 

Og Smurstafa: Taktikken er sikkert feil, men hvorfor kan ikke han sende melding da? Selv om han har mye å drive med kan han vel ta kontakt, hvis han tenker på meg? Fungerer ikke dere mannfolk sånn at hvis han ikke sender melding, så ofrer han meg ikke en tanke? :p

hæ? kan da tenke på folk uten å sende en mld.... vet jeg tenker på en jente jeg liker en del, en spammer henne ikke ned heller da.

 

Ja det er vel egentlig det vi jentene har konkludert med også.. Vi tenker at hvis vi ikke hører noe, er vi glemt. (skulle tru jeg var 14 og ikke 24).

 

Jeg får vel sende han en melding i ettermiddag da..

Endret av Tullejenta
Lenke til kommentar
Og Smurstafa: Taktikken er sikkert feil, men hvorfor kan ikke han sende melding da? Selv om han har mye å drive med kan han vel ta kontakt, hvis han tenker på meg? Fungerer ikke dere mannfolk sånn at hvis han ikke sender melding, så ofrer han meg ikke en tanke? :p

Jeg kan avkrefte det med en gang ja :) Og det kan godt hende at han tenker akkurat det samme som deg.. "hun sender meg jo ingen meldinger, så hun kan ikke være så intressert som jeg har håpet på. Får la være å sende melding, så jeg ikke er innpåsliten."

Og som Simster også skriver, så kan vi gå rundt og tenke på ikke noe annet enn den ene jenta en hel dag, uten å nødvendigvis sende henne en melding hvert andre minutt. :)

 

Og har noen sagt til deg før at du overanalyserer litt for mye? ;)

Lenke til kommentar

Slutt å tenk så mye! At han ikke svarer nå kan være pga så mange ting.

Han har ikke sett mld enda, han er i dusjen, han har sovna i sola, han la igjen mobilen på kjøkkenet, han lurer på hva han skal skrive for å være ekstra søt.. etc.

 

Overanalysering? ;) (ja, jeg kommer til å nevne dette hver gang du overanalyserer, helt til du slutter :p )

Lenke til kommentar
Sånn. Jeg fikk svar. Jeg fortalte at jeg forsvinner i to uker og at det vil bli trist å ikke se han på så lenge.

 

Og nå svarern ikke. Haaahaaa... Faen.

 

Kanskje han har sett denne tråden. I så fall kan du vente deg et brev om besøksforbud fra politiet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...