Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner? Noe mer? Hva vil han?


Gjest Gjestejente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest TS er mongo...

Argh.. :grumpy:

 

Var sammen fredag kveld, natt til lørdag og i hele går. Var en kjapp tur ute i dag formiddag. Altså, vi er fortsatt mye sammen.

 

Allikevel klarer jeg å lure på om han er lei av meg, er han interessert... AAAAAAAARGH!!!!

Slutt å tenke jente!!!

 

Går ikke... :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

I mine fornuftige øyeblikk tenker jeg det samme.. Hadde han vært lei hadde han ikke spurt om å finne på noe nesten hver dag.

 

Men jeg blir bare så idiotisk teit når jeg sitter hjemme å grubler :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_faber

Ikke sitt hjemme å gruble om slike ting! Det vil bare gjøre at du mest sannsynlig trekker deg litt tilbake (for å beskytte deg selv), som igjen gjør at han vil gjøre det samme, så har du det gående! (snakker om erfaring her)

 

Se heller positivt på hva dere har sammen, av hva jeg har lest så virker han intressert, men lurer kanskje på hvordan han skal spørre om dere er kjærester eller ikke. Kanskje han antar at dere er det allerede?

Lenke til kommentar
Gjest TS på jobb..
Ikke sitt hjemme å gruble om slike ting! Det vil bare gjøre at du mest sannsynlig trekker deg litt tilbake (for å beskytte deg selv), som igjen gjør at han vil gjøre det samme, så har du det gående! (snakker om erfaring her)

 

Se heller positivt på hva dere har sammen, av hva jeg har lest så virker han intressert, men lurer kanskje på hvordan han skal spørre om dere er kjærester eller ikke. Kanskje han antar at dere er det allerede?

 

Det er det jeg frykter jeg skal gjøre. Bli så usikker pga mine egne tanker at jeg trekker meg unna. Da blir han usikker, og så trekker han seg unna.. Og så står vi der..

 

Han antar ikke at vi er det. Det har vi allerede fastslått...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*
Jeg tror du snart må tatt praten med han, for din egen skyld. :p

 

Du overanalyserer alt for mye (hmm.. har vi sagt det før? ;) ) og jeg tror du har godt av å få litt mer klarhet i det hele..

 

Hehe nå kommer hele juli til å gå uten så mye "oss"-tid. Han går ut i ferie nå, mens jeg skal jobbe hele juli. Når jeg går ut i ferie skal han tilbake på jobb og så ha en uke til hvor han reiser bort. Tipper hele juli og deler av august går uten at noe som helst skjer. Så jeg gidder ikke mase..

 

Var hos han i går kveld og i natt. Jippi.. :)

Klarte å presse ut av meg et "jeg liker deg".. Føler meg som en skikkelig fjortis her jeg sitter ;)

Han sa igjen i går at han aldri hadde funnet noen med så lik personlighet og humor, og at det var sjeldent for han. Good good good... :)

 

Må utsette "praten" til høsten. Innen den tid er jeg nok lagt inn..

Lenke til kommentar
Var hos han i går kveld og i natt. Jippi.. :)

Klarte å presse ut av meg et "jeg liker deg".. Føler meg som en skikkelig fjortis her jeg sitter ;)

Han sa igjen i går at han aldri hadde funnet noen med så lik personlighet og humor, og at det var sjeldent for han. Good good good... :)

 

Må utsette "praten" til høsten. Innen den tid er jeg nok lagt inn..

Så søte dere er :)

 

Men hvorfor må du utsette praten til over sommeren? Bare fordi dere ikke ser hverandre, så skal dere begge gå rundt i månedsvis i selvpinende usikkerhet?

Ville det ikke vært bedre å gått inn i den perioden fra hverandre med sikkerhet om at dere har noe mer enn kun sex på gang?

 

Ta praten, og det så fort som mulig! (og nei, jeg kommer ikke til å slutte å mase om dette før du har gjort det :p)

Lenke til kommentar

Åååhh... Vi snakka jo litt om det her for noen uker siden, det er altfor tidlig å begynne å mase om enda mer prat nå!

Jeg er helt lost inni huet mitt merker jeg.. Bare vi ikke var sammen eller snakka sammen på lørdag kveld, begynte jeg å tenke at han ikke var interessert. Tullete dumme lille jente...

 

Helt merkelig hvor teit jeg føler meg i denne situasjonen.. Har jo hatt min del erfaringer, langvarig forhold, samboerskap osv.. Og nå sitter jeg her som ei lita fjortisjente og lurer på om han liker meg. Vi er jo sammen så og si hver eneste dag!!! :wallbash:

 

Og det er jo ikke kun sex... :confused:

Lenke til kommentar

Altså, om han hadde sendt deg mixede signaler kunne jeg skjønt hvorfor du er så usikker..men det er jo ikke tilfelle her :p Han gir deg jo bare positive tegn ut fra hva du skriver. Som du sier selv, det er bare tullete å tvile. Du må bli kvitt den selvforsvarsmekanismen som kjører på halv guffe inni hodet ditt ;) Høres nesten ut som om du hadde hatt godt av en oppklarende prat med han, og det pleier som regel å være bedre før enn seinere, av samme grunn som du skriver selv;

"Bli så usikker pga mine egne tanker at jeg trekker meg unna. Da blir han usikker, og så trekker han seg unna.. Og så står vi der.."

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Sånn.. I natt var nok siste natt sammen på en stund. Han går ut i ferie og jeg skal fortsette å jobbe. Jeg legger meg tidlig, det gjør ikke han. Han blir sikkert mye borte også...

 

Æsj :no:

 

Men jeg bør vel ikke klage. Vi har nå være sammen fredag, lørdag, søndag, mandag og tirsdag (om man regner med i dag morges :p)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Såklart ikke.. Hva tror du om meg...?

 

Nå viser det seg at jeg "forsvinner" vekk fra hjemme i et par uker, så da får han tid til å eventuelt savne meg. Hvis han gjør det. Tiden vil vise...

 

 

Har en ekkel følelse av at dette bare kommer til å skli elegant over..

Lenke til kommentar

Du er litt pessimist du? :p

 

Tror ikke du skal stole på magefølelsen din akkurat nå, for det er ganske så tydelig at dere har et eller annet på gang, og jeg er rimelig sikker på at han kommer til å savne deg. :)

 

Men er alltid bra å ha litt tid til å kunne savne hverandre også, så tror ikke at denne "forsvinningen" deres kommer til å ha noe annet enn en positiv effekt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Nei jeg tror også det bare er fint med litt tid fra hverandre. Sikkert fint å få litt tid til å kjenne på følelsene, rekker jo ikke det når vi er sammen hver eneste dag. Hehe..

 

Jeg leste noen innlegg tidligere i tråden, og jeg virker jo helt psyko. Ene innlegget skriver jeg at jeg skal roe meg ned og nyte han, for så et par timer senere, begynne med tulletankene mine igjen.

 

Får håpe han ikke treffer ei anna dame når jeg er borte da ;)

Lenke til kommentar

Sukk.. Jeg savner'n...

 

Ikke sett eller snakka med han siden tirsdag morgen (bare oss to), fikk én tekstmelding natt til i går.

Jeg sender ikke melding bare på trass siden han har ferie og er konstant opptatt. *teit*

 

Jeg og ei venninne satt ute i går og han kom forbi.. Hjertet mitt hoppa helt seriøst i brystet på meg og fortsatte å banke hardt lenge etterpå.

 

Er jeg forelska tro? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...