Gå til innhold

To forskjellige modeller av Canon Speedlite 270EX?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lukter litt på å kjøpe meg min første eksterne blits, til mitt Canon G10.

 

I den forbindelse, har jeg sett en del på Canon Speedlite 270EX. Mange nettbutikker i prisguiden opererer med to forskjellige produktnr, og to helt forskjellige priser:

3806B003 (har ofte den ekstra benevnelsen "flash", en nettbutikk har påført "ledetall 27")

3806B006

 

Jeg skjønner ingen ting her. Har sett på canon sine sider, og prøvd å google uten hell.

 

Noen som veit om det er noe forskjell her?? Isåfall hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henger meg på denne da jeg også er litt på utkikk etter en ny blitz som ikke er alt for stor til mitt EOS 450D.

 

Jeg har sendt en e-post til ett par nettbutikker som opererer med begge varekodene forresten, så får vi se om vi får noe fornuftig svar :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk ett annet svar fra Multicom på den:

 

Hei!

 

Dette er samme vare, men det er forskjellige leverandører vi bestiller den fra og derfor litt ulik pris…

 

Kanskje noen nettbutikker som fikk denne "på lager" veldig tidlig ikke handlet via riktig importør og får dermed to forskjellige priser på den måten ?

Endret av Sozinho
Lenke til kommentar

Vet far tidligere erfaring at f.eks. Amentio har forskjellige grossister/leverandører, og at det dermed kan dukke opp duplikater av produkter, gjerne til forskjellig pris.

 

Nok en bekreftelse på at det ikke er forskjell på varenummerne:

Hei!

 

Det er ingen forskjell på de. Kun varenr som er forskjellen. Velg den rimeligste.

 

Mvh

Papyrus A/S

Endret av convak
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...