Gå til innhold

Om Age of conan pr dags dato


Anbefalte innlegg

Jeg satt og leste litt over tråder her om age og conan da jeg kjedet meg.

Og ser veldig mange er fornøyd med spille per dags dato. Etter uendelig mange patch.

 

Jeg spilte age of conan for en stund tilbake ved release. spilte først demonoligy som var jævlig dårlig class og ubalance så jeg spilte priest of mitra og tok igjen den andre characteren min på rundt 2 dager eller noe. lvl 48 på begge.

 

Jeg sluttet spille fordi jeg ble veldig lei buggs of feil, og fordi nesten alle venner hadde sluttet spillet.

 

Dro tilbake til wow som de fleste andre.

Nå har jeg egentlig begynt å bli litt lei wow og er veldig fristet til å gå tilbake til age of conan ettersom så mange skryter av det.

Men er ikke helt sikker på om jeg skal ta sjansen.

 

jeg har derfor noe spørsmål som jeg kunne vært takknemmlig med å få. Prøvde å lese litt rundt om i forumet fant noen svar jeg var ute etter og andre jeg ikke fant.

 

 

 

 

For det første. jeg hadde synnsikt mye grafikk lagg da jeg kjøpte spillet ved release, Jeg hadde det jeg kunne kalt en "TOP" pc og alt var bra, men fortsatt 5-10 fps.

 

Er grafikk laggen og lagg ellers på server blitt noe bedre med alle patchene som har kommet ?

 

 

 

Jeg liker å raide. Har ikke kommet så langt at jeg har prøvd ut raiding på AoC enda. Så kan noen ta seg litt tid til å fortelle litt om det?

Har du noen guild raid movie av dere du kunne ha vist meg? bare kom med det!

 

 

Er det balansert raid ? avhengi av hver class type som wow? Tank, Healer, Dps OT etc etc..

 

 

Classbalance: Som sakt spilte jeg Demonology før som jeg syntes var veldig morsom å spille men var så nerf iforhold til de fleste andre classene. Er det blitt noe bedre? Jeg mener å huske at jeg ble alltid 1 shootet av Hunters eller range eller hva de heter.

 

Noe forskjell der?

 

 

Ble litt tom for quester på rundt lvl 30-40+ områdene er det kommet noen fler? eller fortsatt like kjedelig å måtte grinde opp levelsa.

 

Sist men ikke minst om jeg starter igjen ønsker jeg meg en helnorsk eller norsk/svensk guild å joine. Hvem server er best, og hvilken guild kan jeg joine

 

De 2 classene jeg har allerede, Kan jeg velge hvilken server jeg vil ha dem i eller er dem automatisk flyttet over sammen med andre servere etter server-mergen ?

 

 

Kom gjerne med alt du har om AoC

 

Er så veldig fristet til å prøve det igjen.

men vil gjerne ikke angre på valget jeg har gjort.

Endret av korani
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AoC har bra FPS 99% av tida nå, og det kræsjer ikke lenger.

 

Guildet jeg er i har tatt alle bossene i spillet. Det er 3 Tier 1 bosser og ca 10 Tier 2 bosser. Raidene er så å si bugfrie og morsomme. :)

 

Klassene er relativt ok balansert. Demonologist er en bra DPS klasse nå.

 

Det er lagt til litt flere quests, og et helt nytt område mellom level 60 og 70. Det blir bittelitt tomt etter level 75, men da kan du begynne å ta group quests og geare opp characteren din.

 

Crom er en bra befolket PvE server, jeg spiller i guildet Tainted Souls, men det er masse engelskmenn, svensker, dansker, nordmenn en og annen greker, tyrker, osv. :)

Lenke til kommentar
Hadde jo vært en idee og si hvilken CPU, Skjermkort og hvor mye ram du har om du vil vite om du kan kjøre AoC på høy grafikk. ;)

 

Men ja, AoC er bedre nå enn det det var etter release.

 

 

Da spillet kom ut hadde jeg 6000+ AMD AM2

Geforce 8800Gt

4k ram

 

Nå har jeg geforce260

4k ram og 6600+ AMD AM2

 

Dette burdte vært gode nok spesifikasjon til å kjøre spillet laggfritt

Lenke til kommentar
Leste en How-to guide på EU-forumene for noen dager siden, som har gjort spillet mer stabilt for min del.

 

HOWTO: Video Options

 

 

Nice...

 

tar sjansen å prøver age of conan igjen. tross alt bare 100 og noe kroner

god tips for å få opp Fpsen takk for den

 

 

 

 

 

Edit:

 

Aff fant nettop ut at jeg har kastet cdene...

 

Er det et eller annet sted jeg kan laste det ned fra? som på wow ?

Endret av korani
Lenke til kommentar

sÅ JÆVLIG bra :p

logget inn først nå etter 3GB med oppdatering

 

90-95fps i vanlige city

og 40-50 i store tettbefolka, crowda city

evig overrasket på forskjell der as

 

 

Må inrømme jeg ikke husker en dritt =p er lvl 51 og blir ganka av folk på 30

Endret av korani
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...