Gå til innhold

Ny kraftpakk forslag?


Anbefalte innlegg

Hva kan forbedres før denne går i handlekurven? Kan det være bedre med ATI fremfor Nvidia?

 

PROCESSOR Intel® Core™i7-965 Extreme Edition Quad-Core Processor at 3.20GHz, 6.4GT QPI, 8M Cache

RIG Vigor MAMMOTH Screwless Chassis powered by Antec w/TornadoTM Air Ventilation System

RIG POWER Topower PowerBird nVidia-SLI Certified 1100Watt Power Supply

MEMORY 6GB OCZ Platinum OCZ3P2000LV6GK CL9 DDR3 2000MHz Memory (3 X 2048MB)

OPERATING HARD DRIVE Intel X25-E 32GB SATA II SSD SLC

DATA HARD DRIVE 1TB (1000GB) SATA II 7200 RPM Hard Drive

VIDEO CARD CROSSFIRE/SLI SLOT 1 nVidia GeForce GTX 295 1792MB w/480 Shaders DDR3 Dual GPU@576MHz, DVI and TV Out

VIDEO CARD CROSSFIRE/SLI SLOT 2 nVidia GeForce GTX 295 1792MB w/480 Shaders DDR3 Dual GPU@576MHz, DVI and TV Out

OPTICAL DRIVE 1 LG Internal GGC-H20LK SATA Blu-ray/HD DVD-ROM & 16X DVD+/-R DVDRW + CDRW Rewritable Drive

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
link til forslag?

 

Forresten, hvor mye er det å tjene på å kjøre med to prosessorer av typen av typen ovenfor?

 

 

kjøp deg to hd4890 1GB hver i CrossfireX(husk hk som støtter dette), men jeg tror ikke det er så nøye, du kommer mest sannsynlig å oppgradere om 1-2 år? Og da er det samme hva du kjøper i dag...

 

TO(2) 965 ????????????????

 

millionær? NEI, bortkastede penger!

 

Om du mener 2 kjærner, så finnes det ikke corei7 med 2 kjærner

 

om du vil gå for ati så tror ikke jeg at det finnes noe som knuser gtx295 quad sli.

Endret av dmdb
Lenke til kommentar
Er det en spillpc ville jeg gått for et GDDR5 kort

Kva er det du snakker om her? GTX 295 er eit av dei beste om, om ikkje det beste skjermkortet, på marknaden no (vil ikkje skape fanboykrig, men det er nok det beste). Forslaget er godt, men verkar for meg å vera "ein smule" overkill, men somme vil alltid ha det beste og det legg eg meg ikkje opp i. Kunne kanskje vurdert ein større SSD disk til OS, personleg syns eg 32 gb er litt lite. Skal ikkje skryte på meg for mykje kjennskap til SSD diskar, men har høyrd mykje positivt om Intel sine.

 

No ser eg ikkje heilt kva hovudkort butikken brukar, men ja det er mogleg å køyre med to prosessorar.

 

Edit: såg ikkje at det var i7, men reknar med det er mogleg her og.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
link til forslag?

 

Forresten, hvor mye er det å tjene på å kjøre med to prosessorer av typen av typen ovenfor?

 

WOOOT! To prosessorer? Finnes det hovedkort med sokketer for to stykker da? Sikker på at du ikke snakker om en dobbeltkjerne prosessor?

Igjen, ikkje uttal deg om noko du ikkje har kjennskap til. Både serverar og Intel sin Skullrail plattform har mulighet til fleire CPU-ar, om det er verdt det for ein "vanleg" pc er eg vell meir i tvil om.

 

edit: Sorry for dobbelpost. Kvar er det blitt av flood-kontroll slik at det ikkje blir dobbelpost :hmm:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Om du treng meir plass må bli eit vurderingspørsmål. Sjølve innstallerer eg ofte spel som tar 4-8 GB og då seier det seg sjølv at i tillegg til OS kan det fort bli litt lite. Sidan du allereie fleskar i så mykje pengar kan du vell kanskje vurdere å gå for 64 gb varianten av same disk?

 

edit: Fjerna litt av det som no er fjerna i innlegga ovanfor.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

En OC 920 med god kjøling overstiger lett 965-en.

Litt penger å spare der, anbefaler å se litt på det.

Har selv tenkt å kjøpe en, sammen med en TRUE kjøler.

 

Ellers er det en voldsomt dyr og kraftig maskin. Den vil falle voldsomt raskt i verdi, så pass på at du kjøper det som du har tenkt å bruke den til. CSS på denne maskinen vil være et trist, trist syn. Den vil derimot kjøre spill i flere år som kommer.

Lenke til kommentar

PCen skal også brukes til ganske kraftig video og photoshop redigering, og da er det greit at det går silkemykt.

 

Har planer om å kjøpe fra vigorgaming ja, er det dumt?

 

Har bruk for bluray leser/brenner ja (ser jeg bare har en leser i lista)

 

Når jeg først skal legge litt penger i PC er det morro å kunne kjøre de kraftigste spillene på høyeste nivå også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...