Gå til innhold

Trenger hjelp i Bioshock (PS3)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan flytter jeg gassflasker i Bioshock? Når jeg løfter gassflasker med telekinesis og deretter slipper dem så eksploderer dem. Det skal være mulig å løfte å legge dem med uten at de eksploderer, men jeg får det ikke til...

Endret av Phaselock
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Det har jeg ikke prøvd. Skal teste når jeg får anledning. Bioshock er utrolig bra, men akkurat nå er det Killzone 2 som gjelder :)

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men mener du bokstavelig at du "slipper dem"? Løfter du dem og slipper dem mens de fortsatt svever? I såfalle, hvs med å legge dem ned der du vil ha de før du avbryter telekinese?

Greit nok spill, men ble for likt System Shock for min smak. Jeg håper neste blir bedre or mer originalt. :)

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Hvordan flytter jeg gassflasker i Bioshock? Når jeg løfter gassflasker med telekinesis og deretter slipper dem så eksploderer dem. Det skal være mulig å løfte å legge dem med uten at de eksploderer, men jeg får det ikke til...

På PC går det ann å legge de ned på bakken, istedet for å kaste de.

Nå er jeg ikke så kjent med PS3 kontrollene i Bioshock, men har du prøvd det ?

Skrevet

For å legge ned mens du holder gjenstanden i lufta, så trykker du Tilbake. Jeg vet ikke hvilken knapp dette er på PS3, men på Xbox så tror jeg det var B. Og ikke slipp den knappen som gjør at du holder gjenstanden oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...