Gå til innhold

Trøbbel med å få kontakt med router.


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Erfarer plutselig litt problemer med mitt nettverk. I dette huset brukar vi eit heilt vanleg breibånd og ein Linksys-router. Igår tenkte eg at eg skulle gjere dette nettverket sikra så eg begynte å leite etter guides på nettet og endte opp med denne.

 

Eg gjekk fram ved å gå inn på 192.168.1.1. Deretter gjekk eg å endre navnet på nettverket. Eg blei deretter frakobla routern og fant nettverket på nytt. Eg har framleis internett men når eg prøvar å få kontakt med routern igjen ved å gå inn på 192.168.1.1 så får eg berre ein heilt ny innloggingsside som er tilkobla til Zyxel Prestige 660RU-T3/T7.

 

Internettet fungerer, men tillater plutselig ikkje tilgang til visse sider og nokre av dei blir ikkje fullt uploadet heller.

 

Kva gjer eg galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut til at du er koblet opp mot feil nettverk.

 

Du kan resette routeren din ved å bruke en pennespiss bak på routeren og holde inn resetknappen til lampene foran blinker/slukker.

 

Da vil routeren trolig komme opp igjen uten kryptering og med navnet Linksys.

 

Er 100% sikker på at eg er kopla opp mot det rette nettet, men får likevel denne rare innlogginga. Men eg kan prøve å resette routern ja, det hadde eg gløymd. Får sjå om det gjer jobben!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Høres ut til at du er koblet opp mot feil nettverk.

 

Du kan resette routeren din ved å bruke en pennespiss bak på routeren og holde inn resetknappen til lampene foran blinker/slukker.

 

Da vil routeren trolig komme opp igjen uten kryptering og med navnet Linksys.

 

Bumper denne tråden litt. Har resetta routern - koplar meg til nettet, og eg er 100% sikker på at eg er kopla til riktig nett - men likevel får eg overnemnt feil.

 

Nokon som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Har du en Zyxel hos deg da? Hvis ikke så er du koblet opp hos nabo.

 

Bor i eit ubebygget område så eg har kun mitt eiget nettverk å kople opp mot. Det er sjeldent eg får inn andre nettverk inn og om det er tilfellet så får eg kun eit svakt signal.

 

Eg er kopla opp mot min Linksys router, og mitt Linksys nettverk - typer inn 192.168.1.1 (har prøvd å bytte dei siste siffera med 1.0/0.0/0.1 o.l.) og kommer inn på ein innloggingsside. Der står det følgende; Prestige 660RU-T3/T7. Enter Password and click Login. Eg anar ikkje kva slags passord det skulle være - har som sagt resetta routern til punkt 1. Og når eg googler Prestige 660RU-T3/T7 så viser det seg å være ein Zyxel router.

 

Eg er virkeleg forvirra.

Lenke til kommentar

Jeg spør igjen, har du en Zyxel hos deg? Sjekk "modemet" ditt og se hva det er for noe.

Hvis det er et routermodem så kan det være at du er logget inn på det.

Sjekk også at kabel fra modem går inn i internettporten på Linksysrouteren. Internettporten er ofte merket WAN mens de 4 andre er merket LAN.

 

NB: Hvis det ikke fungerer når du flytter over nettverkskabel til WAN, så må du logge inn på Linksysrouteren og endre ipadresse på den. Endre adressen fra 192.168.1.1 til f.eks 192.168.0.1.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar
Jeg spør igjen, har du en Zyxel hos deg? Sjekk "modemet" ditt og se hva det er for noe.

Hvis det er et routermodem så kan det være at du er logget inn på det.

Sjekk også at kabel fra modem går inn i internettporten på Linksysrouteren. Internettporten er ofte merket WAN mens de 4 andre er merket LAN.

 

NB: Hvis det ikke fungerer når du flytter over nettverkskabel til WAN, så må du logge inn på Linksysrouteren og endre ipadresse på den. Endre adressen fra 192.168.1.1 til f.eks 192.168.0.1.

 

Aha, no skjønnar eg. Ja, eg har visst eit Zyxel-modem i bruk som er kopla opp mot Linksys-routern. Beklager, gløymte heilt av at modemet kunne vært årsaken.

 

Eg huskar då vi først gjekk i anskaffelse av routeren så fekk eg ikkje internetten til å virke på nettet, så derfor berre plugga eg kabelen ut av WAN-porten og inn i ein av LAN-portane. Slik har det vært til idag.

 

Men grunnen til det har vel vært fordi eg må inn på gatewayen og inn i routern og lage det til først?

 

Kom meg inn på 192.168.1.1 på routeren når eg bytta om, men har ikkje internett då. Eg måtte også skrive inn eit brukarnamn og passord. Eg prøvde default, men det gjekk ikkje - og ikkje har eg bruksanvisning. Nokon som veit kva brukarnamnet og passordet er? Eg googlar litt imenst :)

Lenke til kommentar

Ok, no har fått satt på passord på nettverket og får kopla datamaskinene opp mot det. Einaste problemet no er at eg ikkje har internett på det nettverket - altså når internettkabelen frå modemet er kopla inn i den designerte WAN/Internett-porten i routeren.

 

Kva må eg gjere då?

 

EDIT: Det fungerer forsåvidt når internettkabelen frå modemet er kopla inn i LAN-porten. Nettverket er også sikra og man må skrive inn passord så sann sett så fungerar det slik som eg hadde tenkt.

Endret av Waldemariel
Lenke til kommentar

Grunnen til at du mister internett i med kabelen i WAN er at begge routerne har 192.168.1.1.

Du bør endre en av de til 192.168.0.1 slik at du slipper konflikten.

 

 

 

Alternativt kan du sette opp Linksysrouteren som aksesspunkt. Da må du logge inn på Linksys og sette den opp med fast IP: 192.168.1.2 og deretter gå inn på innstillinger for LAN. Der slår du av DHCP. Koble så kabelen mellom routerne fra LAN til LAN.

 

Når det er satt opp slik så har du tilgang til begge routerne med 192.168.1.1 og 192.168.1.2.

Lenke til kommentar
Grunnen til at du mister internett i med kabelen i WAN er at begge routerne har 192.168.1.1.

Du bør endre en av de til 192.168.0.1 slik at du slipper konflikten.

 

 

 

Alternativt kan du sette opp Linksysrouteren som aksesspunkt. Da må du logge inn på Linksys og sette den opp med fast IP: 192.168.1.2 og deretter gå inn på innstillinger for LAN. Der slår du av DHCP. Koble så kabelen mellom routerne fra LAN til LAN.

 

Når det er satt opp slik så har du tilgang til begge routerne med 192.168.1.1 og 192.168.1.2.

 

Kva meinar du meg begge routerne? Har kun 1 Linksysrouter og 1 Zyxel modem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...