Gå til innhold

[AoC]Er spillet ferdig?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte expensionpacken av spillet før det kom ut, og var en av de flere hundre tusener som sluttet å spille spillet den første måneden blandt annet fordi det ikke var ferdig laget..

 

Spørsmålet nå er egentlig bare om at spillet fungerer? Er classene, skills og talent treene ferdig laget, og ikke minst verden? Hvordan er det med serverene, finnes det en rp server, helst en rp-pvp så man kan ha det litt morsomt også?

 

Er spillet komplett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ett MMO, det er aldri ferdig :)

 

La meg få omformulere meg litt da.

 

Er spillet spillbart? Kan du spille det uten å bli dritforbannet fordi ingenting fungerer som det skal?

 

Enkelt og greit NEI

 

Hvordan kan du si nei til det? AoC er fullt ut spillbart, og så og si alle bugsene som var i begynnelsen har blitt rettet opp i. I tillegg har de lagt til mye nytt content så endgame er ikke like kjedelig som det var før. Alt er nok ikke på topp, som feks klassebalanse, men det blir stadig bedre.

 

Og ja, det finnes en rp-pvp server - Aquilonia.

Endret av xBANAN
Lenke til kommentar
Spørsmålet nå er egentlig bare om at spillet fungerer? Er classene, skills og talent treene ferdig laget...

 

Er spillet komplett?

 

Spillet fungerer utmerket og er så "komplett" som et mmo kan være da mmo`s er i stadig utvikling. Masse content har kommet på plass siden launch og mye mer er i vente.

 

Class, skills og talents får en grundig oppussing ved neste store oppdatering som er ca 2 uker unna ifølge Game Director på aoc forumet, med mindre "issues" oppstår så klart.

(Mitt tips er alt fra 2 til 4 uker unna)

 

Her er en quote av de største forandringene i neste patch;

 

"

- Large new outdoor playfield.

- Dozens of new quests in said playfield with a cool, engaging new storyline.

- New RPG System.

- Ability, spell and feat updates for all classes."

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte expensionpacken av spillet før det kom ut

 

Det har ikke kommet noen expansionpack til AoC enda. Det har kommet en collector's edition, kanskje den du sikter til?

 

Var nok Collectors edition jeg mente ja, tank for rettelsen.

 

Så det vil si at jeg kan prøve spillet uten å bli irritert pga uferdighet med en eneste gang påstår dere?

Da tror jeg prøver det igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...