Gå til innhold

Spillverket.no: Dere har sabla bra design på siden deres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-22 18:48, siDDIs skrev:

det er eg og helt enig med, ingenting fancy men veldig lett og oversiktlig, kanskje litt større skrift(eg kjører i 1600x1200 oppløsninga)


Vi vet at størrelsen på skrift som er linket blir mindre enn de andre, og dermed kanskje kan bli vanskelig å lese (samtidig som det ser rart ut), men vi jobber med saken. Det er et stylesheet problem. Ellers kjører jeg samme oppløsning som deg, og merker ingen problemer med det.

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg enig i at gamespot ser bedre ut, sidene dems er for kaotiske, fargene er helt feil og spaltesystemet dems er ulogisk. Inntrykket blir for rotete, gamer.no derimot kjører en veldig stilren design, ikke skrikende. Jamnt over sånn designmessig sett så er gamer.no en av de bedre sidene, veldig tidsriktig og clean.

 

Sida er jo veldig oversiktlig og layout er ypperlig. Skulle nesten ønske flere kunne få til sider som dette, altfor mange web-sider har en design som ser ut som den er gjort av 5 åringer... Bare se på sol.no for eksempel, helt forferdelig.

 

Noe som skjemmer de fleste web-sider er store reklamebannere som designmessig krasjer med profilen til sida de står på, det har gamer heldigvis ungått.

Lenke til kommentar
On 2002-01-22 23:34, BoardkilL skrev:

Kan ikke si meg enig i at gamespot ser bedre ut, sidene dems er for kaotiske, fargene er helt feil og spaltesystemet dems er ulogisk. Inntrykket blir for rotete, gamer.no derimot kjører en veldig stilren design, ikke skrikende. Jamnt over sånn designmessig sett så er gamer.no en av de bedre sidene, veldig tidsriktig og clean.

;)

Lenke til kommentar

Enig i at designet er bra...godt med en litt mindre "glorete" gaming-side (og at den er norsk er gjør jo bra bedre)

 

Skrifta er helt fin...skjønner den kan bli liten med 1600x1200 oppløsning, men det sitter folk (les: meg) som kjører 800x600 fortsatt..og jeg vil ikke bruke opp scroll-hjulet bare for å lese en artikkel..

 

(Grunnen til at jeg kjører den oppløsninga er at hovedskjermen min er ødelagt og jeg bruker en 15" som blir uskarp (les: uleselig) ved høyere oppløsninger)

Lenke til kommentar

Det med for liten skrift kan lett løses hvis folk kjører Opera da, noe alle jo burde gjøre!

Bare å bruke zoom funksjonen i Opera, da burde skriften på sida bli helt fin i 1600X1200 oppløsning og...

 

:smile:

 

Opera er jo rett og slett overlegen de andre nettleserne på markedet, også er den norsk! :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2002-02-04 18:20, bsa skrev:

må neste skryte litt av dere jeg og, vedig bra og oversiktelig


har nettopp 'klaga' litt på hardware.no's bruk av 4 kolonner, ikke gjør det samme her og


Takk takk, vi skal ikke gjøre oss bredere. Ingen grunn til beskymring. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...